Bone and Joint Health
October 13, 2025, 01:26:22 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus tröja Lincoln chefen Danny Cowley tror att han kommer att möta en av de bästa engelska che  (Read 123 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 26, 2019, 02:22:38 PM »

Chelsea tröja Lincoln chefen Danny Cowley tror att han kommer att möta en av de bästa engelska cheferna när han sitter i den motsatta dugouten till Burnley s Sean Dyche. Cowley, vars nationella league ledare möter Dyche s Premier League-sida i FA Cup femte omgången på Turf Moor på lördag, hälsar Clarets chef och Bournemouth-chefen Eddie Howe som val av de nuvarande grödorna som kommer till engelska som ansvarar för Premier League Klubbar. En titt på deras senaste Chelsea tröja register gör det svårt att argumentera. Dyche fick Burnley främjas förra säsongen och en annan topp flygkampanj uppenbarligen med Clarets för närvarande 12: e i bordet och 10 poäng borta från nedläggningszonen. Howe har gjort liknande saker i Bournemouth, får dem att främjas till Premier League 2015 och håller dem under förra säsongen. Körsbären är för närvarande 14 i bordet och sex punkter ovanför botten tre. Cowley tycker att båda inte får den kredit de förtjänar för jobben. Engelska chefer får fler möjligheter i Premier League. För mig är Sean Dyche och Eddie Howe de två bästa engelska cheferna, sa Cowley. De ställde verkligen normen för Englands chefer. Om jag är ärlig Liverpool tröja anser jag inte att engelska chefer får tillräckligt med möjligheter. Vi är alldeles för snabba, särskilt i Premier League, för att utse chefer från olika länder. Vi vill givetvis de bästa cheferna, Liverpool tröja som vi vill ha de bästa spelarna, och utländska chefer och spelare har tagit så mycket med vårt spel. Men det finns vissa engelska spelare och chefer som kan göra lika bra jobb och jag är säker på om de fick mer möjlighet, skulle de kunna visa det. Cowley, som för 12 månader sedan fortfarande var en heltid PE-lärare samtidigt som han ledde Braintree, strävar efter att vara som Dyche och Howe. De är ritningen för mig, sa 38-åringen. Jag har lärt mig så mycket att titta på Burnley nyligen, jag har sett sex av dessa spel.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: