EduardoFan
|
 |
« on: January 26, 2019, 03:20:11 PM » |
|
Dortmund trøje Persegres Gresik United vender tilbage til at bruge Liestiadi som coach. Medan taktik tolk forventes at danne et nyt hold Persegres at dukke op i Indonesiens fodboldmesterskab 2016. Persegres indsats for at anmode Liestiadi tilbage til Gresik tottenham trøje baseret på anerkendelse af tidligere coach af Persiba Balikpapan. Liestiadi hævdede at have været i kontakt med ISC tottenham trøje til forberedelsen af ISC. Persegres ledelse har kontaktet mig om planen om at danne et hold i marts, men der er ingen sikkerhed, når jeg stadig venter på ISC-nyheder. Det er planlagt at blive afholdt i maj, sagde Liestiadi, da han kontaktede Af denne medier. Hidtil sagde Liestiadi okay med tilbuddet og klar til at vende tilbage til arsenal trøje Pudak City, hvis de betroede menakhodai Laskar Jaka Samudra igen. Han afslørede også forvaltningen af Persegres under denne coachskifte, fordi der ikke er nogen officiel konkurrence. Persegres sagde, at de ikke brugte mig i turneringen, fordi de ventede på udnævnelsen ved at kontakte mig igen, så vent på yderligere nyheder om, hvorvidt Persegres vil danne et hold i den nærmeste fremtid, tilføjede han. Hvis man bruger Liestiadi, ville forventede spillere, der kunne styrke andre hold, være villige til at vende tilbage. Gresik er Riko Simanjuntak, Melkevejen, Fitra Ridwan, Yusuf Efendi og flere andre navne.
|