JennaAze29
Newbie

Name: Isobel Probst My age: 32 years old Country: Switzerland Home town: Medikon Postal code: 8620 Address: Schuetzenweg 108
|
 |
« on: January 26, 2019, 03:21:15 PM » |
|
Juventus drakt McGregor, som er UFCs fjærvektsmester, har nylig vært knyttet til en mega-pengekamp med bokslegenden Floyd Mayweather Jr. Tilbake i mai ble det rapportert at duoen var i ferd med å forhandle en avtale for å møte hverandre i en boksingskamp. McGregor avviste slike forslag i et intervju med ESPN, men avslørte at han er åpen for å bekjempe Money, som for tiden nyter pensjon. Mayweather, som aldri har mistet en profesjonell kamp, snakket opp mellom han og The Notorious i ukene etter rapportens begynnelse. Mange har merket snakk om en superkamp mellom de to søppelpratene som ingenting annet enn en Real Madrid drakt publisitetsstunt for å holde Mayweather i rampelyset. Khan er enig med det forestillingen og har innrømmet at han er mer enn villig til å kjempe mot McGregor hvis Mayweather ikke vil. Det ville vært en god fotballdrakter barn forretningsflyt, men jeg tror ikke det ville vært en god kamp, fortalte han FloCombat. Jeg tror ikke Mayweather ønsker å kjempe under MMA-regler. Jeg ser på det mer som en publisitetsstunt. Folk snakket om det. Det fungerte mens det varte, og de brakte hype opp. Jeg er litt annerledes i den forstand, hvor jeg ville kjempe i MMA-regler, så det er forskjellen mellom meg og Mayweather. Jeg ville definitivt Real Madrid drakt gi det en tur. Det er noe å lære, også. Jeg er i den alderen der jeg fortsatt lærer, tilpasser og blir bedre. Så jeg har fortsatt tid under meg også. Jeg er fortsatt en ung gutt og fikk masse igjen i meg. McGregor har noen gode boksing ferdigheter. En god bokser vil alltid vinne en MMA kamp - jeg har alltid sagt det. En god puncher vil alltid vinne. Du så i Aldo-kampen med boksing, det handler om avstand og timing, og det er noe mer enn MMA-krigere.
|