Bone and Joint Health
May 03, 2026, 08:32:11 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Roma trøjer børn Paul Scholes sang og dansede til lyden af ​​Rick Astley i Salford City omklædnings  (Read 203 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 26, 2019, 03:25:58 PM »

Chelsea trøjer børn Paul Scholes sang og dansede til lyden af ​​Rick Astley i Salford City omklædningsrummet, efter at de dumpede Notts County ud af FA Cup på en historisk og euforisk nat på Moor Lane. Salford omfavnede muligheden for at skinne på deres jomfru udseende i første runde af FA Cup. Danny Webber og Richie Allen scorede for at give Northern Premier League-side en spændende 2-0 sejr over deres League Two-modstandere foran tv-kameraerne. Scholes, som ejer klubben sammen med Gary og Phil Neville, Nicky Butt og Ryan Giggs, ignorerede grunde til at holde sig væk fra græsset og stormede på banen efter den endelige fløjte sammen med mange af de 1.400 Salford fans i jorden . Den tidligere Manchester United midtbanespiller, der købte klubben sammen med sine fire venner sidste år, fortsatte med at fejre efter kampen var afsluttet. Da den endelige fløjte gik, havde du Gary Neville og Nicky Butt del af banen invasionen som normale fans og Scholesy danser Manchester United trøjer børn og synger i omklædningsrummet - jeg er sikker på at det var Rick Astley, der syngede derinde, sagde Anthony Johnson, som styrer det første hold sammen med Bernard Morley. Det betyder noget for dem som det gør for normale fans. Vi er under ingen illusioner, at vi skal vinde spil, men vi nyder det og arbejder for fem af de bedste spillere, som dette land nogensinde har produceret. Men jeg troede for 90 procent af spillet vi dominerede det. Jeg vil ikke have det til at lyde arrogant eller brash, men vi følte vi var den bedre side. I modsætning til hans bror Phil, som ikke kunne deltage på grund af hans arbejdsforpligtelser med Valencia, hvor han er træner, var Gary Neville der for at opleve chokens førstehånd. Den tidligere Manchester United kaptajn vandt 20 konkurrencer Napoli trøjer børn i hans lange og berømte karriere hos Old Trafford, men på fredag ​​aften oplevede han sin første store høj som medejer af Evo-Stik Premier League klubben. Det er en absolut utroligt nat, sagde England-træner. Du bliver aldrig for spændt på fodbold længere, fordi du arbejder i en professionel kapacitet, men når vi kommer ned her er det en flugt for os, og det gør os til at elske fodbold mere. Nogle gange i de sidste 18 måneder tror Arsenal trøjer børn du, at der er meget at gøre her, men det gør det bare umagen værd. I aften var for alle de mennesker der arbejder der. Jeg har ikke følt så længe i fodbold, og det overbærer ikke det. Jeg følte mig som et barn igen i en fodboldbane. Jeg har aldrig set Scholesy hoppe så højt i fest i mit liv. Johnson førte Salford til forfremmelse efter at blive udnævnt til co-manager sammen med Morley i januar. Med understøttelsen af ​​klassen 92 stjerner føler han himlen er grænsen for Salford. Jeg tror ikke, der er et loft på hvor denne klub kan gå, sagde Johnson, der sprang ned på touchlinjen for at fejre med sine spillere, efter at Allen havde scoret det endelige mål. Som en engang har jeg aldrig følt sådan i fodbold.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: