Bone and Joint Health
October 14, 2025, 04:44:34 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea trøjer Klas Ingesson, den tidligere midtbanespiller i Sverige, der spillede på verdensmeste  (Read 191 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 26, 2019, 03:57:38 PM »

Leverkusen trøjer Klas Ingesson, den tidligere midtbanespiller i Sverige, der spillede på verdensmesterskaberne 1990 og 1994, er død i en alder af 46 år. Ingesson, der spillede 57 gange for Sverige, blev diagnosticeret med uhelbredelig multipel myelom, en form for knoglemarvskræft. I 2009 var han dog co-manager leverkusen trøjer for svensk klub Elfsborg, mens han blev behandlet. Ingesson deltog i to verdensmesterskaber og nåede semifinalen i 1994. Han spillede også på 1992-EM og på klubplan for hold, herunder Sheffield Wednesday, PSV Eindhoven, Marseille og Bari. Tidligere i år skrev Ingesson et åbent brev på Elfsborgs hjemmeside med spørgsmål i medierne om, hvorvidt han skulle fortsætte med at arbejde, på trods af at han skulle bruge en gangramme eller en kørestol. Han skrev: Talen om min kræft skal ende. Elfsborg og jeg har en aftale om, at jeg er leder for første hold. Fysisk og mentalt har jeg napoli trøjer ikke noget problem at gøre mit job. Jeg bør dømmes som en anden for at afgøre, om jeg er god nok til jobbet, men så skal jeg bedømmes efter min kompetence og ikke min fysiske status. Det er enhver persons ret til at blive bedømt af hvem du er og hvad du gør - ikke fordi du har en sygdom eller et handicap. Elfsborg udgivet en erklæring om, at Ingesson var død i hjemmet. tottenham trøjer Han forlader sin kone Veronica, og to sønner, Martin og David.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: