Bone and Joint Health
April 22, 2025, 03:31:22 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Psg trøje Massimo Cellino har hævdet, at han blev tvunget til at sælge Ross McCormack til Fulham, f  (Read 100 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 26, 2019, 04:41:23 PM »

Leverkusen trøje Massimo Cellino har hævdet, at han blev tvunget til at sælge Ross McCormack til Fulham, fordi Leeds Uniteds førende målskriver havde disrespected ham. Fulham afsluttede aftalen for et ubeskrevet gebyr, som blev forstået som £ 11 mio. For Skotlands internationale sent på mandag aften og bekræftede aftalen tirsdag morgen, mindre end en uge efter at Leeds-ejeren havde insisteret på, at angriberen ikke var til salg. McCormack kom til Leeds i august 2010 og underskrev en ny fireårig aftale med klubben i sidste sommer, men den 27-årige kunne ikke rejse med holdet til deres sommer træningslejr i Italien i sidste uge efter en uenighed med Cellino. Han har underskrevet en fireårig kontrakt med deres Championship rivaler Fulham, og har mulighed for et yderligere år. Jeg kan godt lide at være i kontrol med situationer, men det føltes som om han ikke var min spiller, fortalte Cellino Yorkshire Evening Post. Jeg var disrespected, han var aggressiv med mig. Han vendte sig ikke op for turen og hele tiden ønskede han at gå herfra. Det var ikke i minde at sælge McCormack, det var ikke min plan, men jeg havde intet valg. Han er en blodig god spiller, og jeg vil ikke lade tottenham trøje som om han ikke er, men han respekterede mig ikke, og psg trøje det var ikke muligt at holde ham. Gebyret er mere end forventet for en spiller, der er ubevistet i topflyet, men aftalen kan stadig vrede Leeds-fans, som havde håbet på fremadrettede, ville spydse deres kampagneudfordring. McCormack, Championships førende målmand i sidste sæson med 28 mål, fortalte BBC Radio Leeds, at han var blevet tørt ud og hævdede at klubben var ikke længere Leeds United, jeg blev forelsket i. Cellino har foretaget engrosændringer siden afslutningen af ​​sin overtagelse den 7. april. Brian McDermott, den daværende leder, er blevet erstattet af en ny leder, den tidligere Forest Green-leder David Hockaday, og Junior Lewis, en tidligere Hendon-træner, er også blevet tilføjet til coachingpersonalet. Benito Carbone, den tidligere Sheffield Wednesday og Bradford fremad, blev udnævnt til konsulent med ansvar for første team og akademiske anliggender i maj. Den nye ejer har midlertidigt lukket klubben Thorp Arch træningsplads som en omkostningsbesparende foranstaltning - italieneren har siden sagt, at han ønsker at flytte fra multi-millionskomplekset permanent - mens der har været en masse afskedigelser blandt ikke-spildt ansatte. En erklæring udgivet på klubben officielle hjemmeside læses: Det er med beklagelse, at denne beslutning er nået, men spilleren ikke længere ønskede at spille for Leeds United. Klubben vil gerne ønske Ross alt det bedste for fremtiden. Fulham har betalt et rekordafgift for en skotsk international, og McCormack bliver den næststørste skotske fødte spiller i historien. Everton betalte Wigan 13 millioner kroner til den britiske fødselsdag i den inter trøje irske Irlands internationale James McCarthy i september sidste år. Cellino havde sagt, at han kun ville sælge McCormack til en Premier League-klub, da han introducerede Hockaday som hovedtræner den 19. juni. Italieneren hævdede også at han blokerede Scotts foreslåede flyt til West Ham i januar og afviste en tilgang fra Newcastle i maj. McCormacks første kommentar kom på hans officielle Instagram-konto. Ny start. Tak for de gode ønsker. Forstyrret for at forlade Leeds under en sky efter 4 rigtig behagelige år. Vil altid være en fan, skrev han. Cellino forstås at have bekræftet underskrivelsen af ​​Chievo målmand Marco Silvestri og Sassuolo midtbanespiller Tommaso Bianchi. Silvestri, 23 og en tidligere italiensk under 21 internationale, slutter sig til en rapporteret fireårig aftale, mens Bianchi har underskrevet en treårig kontrakt med mulighed for yderligere et år. I mellemtiden har Aston Villas administrerende direktør Paul Faulkner, en langsigtet forretningskollega fra ejeren Randy Lerner, trukket ned fra rollen. Robin Russell, som havde været finansdirektør i Villa Park, bliver fungerende administrerende direktør. Lerner satte klubben til salg i maj, men har endnu ikke fundet en køber.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: