Bone and Joint Health
April 21, 2025, 03:43:51 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Leverkusen trøje Den 22-årige flyttede til klubben fra henvist Burnley i slutningen af ​​sin kontra  (Read 89 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 26, 2019, 04:45:32 PM »

Chelsea trøje Den 22-årige flyttede til klubben fra henvist Burnley i slutningen af ​​sin kontrakt, med et gebyr for England under 21 internationale sætte til at blive besluttet af retten. Efter at have scoret 11 Premier League-mål for Sean Dyche s kæmpende side, da de sluttede 19. i tabellen og faldt tilbage til Championship efter en enkelt top-flykampagne, tiltrak Ings interesse fra hele Europa. Ligesom Manchester United, Tottenham tottenham trøje og Real Sociedad var alle stærkt forbundet med en bevægelse til den tidligere Bournemouth-ungdom - men det var Liverpool, der vandt løbet til sin underskrift, og Ings ønskede ikke at være andre steder. Så snart jeg ved, at Liverpool var interesseret, var det en no-brainer, sagde han til LFCTV. Det var den eneste klub for mig, for at være retfærdig, og nu er det fantastisk for mig og min familie. Det er en speciel klub, alle ved det. Med al den historie, der er her ... er det bestemt et massivt skridt i napoli trøje min karriere, og jeg er over månen. Ings ser også frem til at spille sammen med Sturridge, som var meget mere imponerende, da han scorede 21 mål i et dødeligt partnerskab med Luis Suarez. Han er en af ​​de spillere, der er kommet gennem rækken, han har ikke haft det nemt. tottenham trøje Han er en fantastisk, talentfuld fodboldspiller, som jeg kan lære af.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: