Bone and Joint Health
October 18, 2025, 09:11:44 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja barn Gareth Bale medgav att han inte var besatt av att titta på Ballon d eller 2015-p  (Read 81 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 30, 2019, 09:43:40 PM »

Barcelona tröja barn Gareth Bale medgav att han inte var besatt av att titta på Ballon d eller 2015-pris ikväll, även om det finns en kandidat som var känd för att vara Real Madrids lagkamrat Cristiano Ronaldo. Bale motiverade snarare än att titta på världens Arsenal tröja barn bästa spelare pris, är han den bästa spelaren prisvinnaren. Individuella belöningar? Jag tänker inte alls på dem, för framgången de uppnår är bara för sig själva. Det jag vill ha just nu är att jobba hårt för laget och försöka vinna så många troféer som jag Real Madrid tröja barn kan förklarade Bale Som citerad av Fourfourtwo. Kommentaren kom efter att Bale verkade imponerande med Los Blancos genom att göra sin första hattrick i Zinedine Zidane, samtidigt som han förstörde Deportivo La Coruna med en poäng på 5-0, förra helgen. Den 26-årige gjorde tre mål på bara 44 minuter. Således har den tidigare Tottenham Hotspur-spelaren spelat 13 mål i de sista sju matcherna med Madrid. Tack vare sina tre mål är han tredje på den spanska ligamästens lista över två målare med två mål från Neymar. Kort sagt, på kvällen till konferensen som ägde rum i Zürich, Schweiz. Ronaldo är belägen av två spelare i Barcelona, ​​Lionel Messi och Neymar. Inte bara världens bästa Barcelona tröja barn spelare, FIFA kommer också att belöna de bästa tränare och målskyttar.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: