Bone and Joint Health
June 19, 2026, 06:24:22 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea trøjer Den 20-årige har brudt ind i første hold på Elland Road denne sæson og har hjulpet U  (Read 216 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 26, 2019, 05:29:10 PM »

Bayern trøjer Den 20-årige har brudt ind i første hold på Elland Road denne sæson og har hjulpet United til at blive syvende plads i Championship under Garry Monk. Og hans indsats er ikke gået ubemærket, da han er blevet udnævnt til EFL Young Player of the Month i oktober. Nu indrømmer han at han drømmer om en topflyvning til Leeds, 12 år efter at de blev henvist fra Premier League. Det ville være en drøm, der var sandt for mig at være i Premier League med liverpool trøjer dette hold, sagde han. Da jeg var yngre, var Leeds i Premier League, og du kunne se, hvad det betød for fansen. Jeg gik til Elland Road for første gang, da jeg var ni år gammel. Jeg sad i topniveauet og atmosfæren var sur, jeg husker bare at tænke forestille mig, om jeg bayern trøjer var derude. At lave mit hjem debut var en rigtig speciel dag for mig og min familie, og at roma trøjer score et mål er noget, der altid vil være i mit hjerte. Da jeg gik ud for spillet, troede jeg det var mentalt. Leeds haven t truede en topflyvning tilbage, da de først blev promoteret til Championship i 2010/11, da de sluttede i syvende plads, kun tre point fra playoff spots. De er færdige 13 eller lavere hver efterfølgende sæson, selvom deres formuer ser ud til at dreje under Monk, der sluttede sig i starten af ​​året. De har nu vundet tre kampe i træk i mesterskabet og er et punkt fra playoff spots.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: