Bone and Joint Health
October 14, 2025, 01:23:35 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøjer Bayern Münchens nye træner Carlo Ancelotti nægter at underholde tanker om, at han a  (Read 161 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 26, 2019, 07:02:49 PM »

Napoli trøjer Bayern Münchens nye træner Carlo Ancelotti nægter at underholde tanker om, at han arbejder i Pep Guardiolas skygge efter at have erstattet spanien. Guardiola beseglede hans navn i Bayerns trofæblade historie ved at vinde tre på hinanden følgende Bundesliga-titler, inden han forlod de tyske giganter til Premier League-side Manchester City. Bayern gik sammen med Ancelotti som hans efterfølger, og mens preseason har gået ret godt for den tyske side - deres seneste International Champions Cup-spil så de tre til 3-3 med AC Milan napoli trøjer i normal tid, for kun at tabe 5-3 på straffe - den italienske taktiker Behov for at bevise sit værd efter Guardiolas succesfulde stint. Guardiola var psg trøjer en milan trøjer fantastisk del af denne klub, Ancelotti fortalte Kicker. Men jeg har ikke lyst til at jeg arbejder i sin skygge. Jeg håber bare, at den næste Bayern-træner vil spørge mig så ofte som jeg bliver spurgt om Pep ... Carlo Ancelotti har lovet at spille angriber fodbold i Bayern München. Et andet punkt er, at den stil, som Bayern vil vedtage under hans regeringstid, og Ancelotti har lovet at spille et mærke af angribende fodbold for at passe kvaliteterne hos de spillere, han har til rådighed. Karakteristika for vores spillere gør det muligt at spille angriber fodbold, tilføjede han. Vi har meget kvalitet i angreb, og vi kan spille nogle meget intense fodbold med alle de hurtige spillere vi har. Næste op til Ancelotti s hold vil være imod Serie A giganter Inter Milan på Bank of America Stadium i Charlotte, N.C., USA i juli.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: