NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 26, 2019, 07:06:25 PM » |
|
Arsenal trøjer børn Udover de tre punkter var et af højdepunkterne i Real Madrid s søndag eftermiddag sejr over Leganes det faktum, at Luka Modric var begejstret for at vende tilbage fra sin skade. Den kroatiske havde ikke spillet siden september-turen til Dortmund efter at have lidt knæskade, men han vendte tilbage til kampen Liverpool trøjer børn sidste halv time mod LaLiga-nyankomsterne. Jeg er virkelig glad for at være tilbage med holdet og have været i stand til at spille 30 minutter, fortalte han Real Madrid TV efter kampen. Nu skal jeg fortsætte med at arbejde og til stadighed forbedre fysisk. Da midtbanespilleren løb på Estadio Santiago Bernabeu-banen, fik han en ovation fra hjemmepublikummet og tog sig tid til at takke fansen for deres støtte. Jeg Arsenal trøjer børn vil gerne sige tak for den dejlige velkommen tilbage, som hjalp mig til at føle mig godt på banen, sagde den 31-årige. Jeg tror de 30 minutter gik godt, da jeg var ude i en måned, og det bedste var, at jeg ikke følte nogen problemer. Diskutere gevinsten og det faktum, at Los Blancos forlængede - i det mindste midlertidigt - deres bly øverst på bordet, var Modric tilfreds, selv om han påpegede, Arsenal trøjer børn at holdet startede langsomt. Det var en meget vigtig sejr, sagde han. I de første 30 minutter begyndte vi ikke godt, men så forbedrede vi og vi scorede tre mål, selv om det kunne have været mere. Der er ringe hvile for spilleren, da han er blevet kaldt op til Kroatiens hold og vil være væk på international told næste uge, hvorefter Real Madrid vil konkurrere mod hovedstaden derby mod Atletico.
|