Bone and Joint Health
April 10, 2025, 11:20:25 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool tröja barn Joe Hart erkänner att hans framtid är osäker och tror att vara en klubbs numme  (Read 102 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 26, 2019, 08:23:10 PM »

Juventus tröja barn Joe Hart erkänner att hans framtid är osäker och tror att vara en klubbs nummer ett målvakt är viktigare än att göra en Premier League-avkastning. Englands målvakt har gjort 26 framträdanden för Serie A-sidan Torino den här säsongen efter att ha tillåtit att lämna Manchester City på lån förra sommaren av inkommande chef Pep Guardiola. Hart medger att han inte vet var han ska spela nästa säsong men Real Madrid tröja barn tycker att det är osannolikt att gå tillbaka till Etihad Stadium. Jag säger att jag är ganska mycket överskott i kraven på min moderklubb för tillfället, berättade han för BBCs Premier League Show. Jag vill spela fotboll, jag älskar att spela fotboll. Om det tillfället inte kommer att ges där kommer jag att behöva leta någon annanstans och jag får göra någonting annat mitt hem. Jag vet inte vart min framtid ligger i tid, för jag har verkligen ingen kommunikation med någon. Det bästa jag kan göra är att arbeta hårt, gör mitt bästa för Torino, gör mitt bästa när jag representerar mitt land och förhoppningsvis kommer resten att ta hand om sig själv. Jag älskar Premier League men jag vill inte säga det är toppen av min önskelista Till toppen av min önskelista är att spela för en klubb som vill att jag ska vara deras målvakt. Hart spelade en match under före detta Barcelona Arsenal tröja barn och Bayern München tränare Guardiola på City - en Champions League-kvalifikation mot Steaua Bukarest i augusti Liverpool tröja barn - innan de överfördes till Italien. Den 29-årige, som har vunnit 68 England-cap, tror inte att Guardiolas behandling av honom var personlig. Jag vill säga att det var riktigt dåligt men det var inte för att jag såg det så att det kom, tillade han. Du hämtade bara vibbarna och det var verkligen inte en överraskning för mig. Jag älskar att ha stannat och kämpat och visat vad jag kan göra men jag har inte den tiden, speciellt som målvakt. Du kan inte komma på bänken i 10 minuter och bevisa ditt värde, du är antingen i Eller du är ute. Jag är allt upp för en kamp - jag kommer att kämpa mitt hörn hela dagen - men om du inte riktigt går för att vinna så är det ingen mening att slåss, särskilt någon som är så kraftfull som den i Manchester City. Jag vet att det inte är någonting personligt på mig, det gör han inte för att förstöra mitt liv. Han gjorde det för att han trodde att det var rätt för honom att vinna som chef.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: