Bone and Joint Health
October 14, 2025, 05:00:18 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal trøjer børn Kaptajn Dawid Malans 93 ledede Middlesex til en 69-sejr sejr over Hampshire i d  (Read 153 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 26, 2019, 08:51:12 PM »

Chelsea trøjer børn Kaptajn Dawid Malans 93 ledede Middlesex til en 69-sejr sejr over Hampshire i deres åbning Twenty20 Blast fixture Åbningsbatsmannen ramte hans første fem bolde for fire, med Tino Best komme ind for straffe, da de første fire bolde han bowlede blev ramt til Grænsen Kaptajnen kørte sammen for at nå 93 ud af 48 bolde, før han blev fanget af den vestindiske bowler fra Gareth Andrew. Majoriteten af ​​Malan s innings fremhævede lærebog cricket skud som han flayed Hampshire angrebet rundt om parken og han satte sig fint Innings ned for at kende sit spil .. Han sagde: Jeg har fundet en måde, der passer mig. Før jeg forsøgte at være den fyr, der rammer hver bold til seks. Hvis det er i min bue, vil jeg tilbage mig for at slå den til seks, hvis jeg ikke er tilbage for at få en enkelt, føler jeg mig godt tilpas med det, jeg gør. På den tidlige udbrud tilføjede Malan: Jeg tror, ​​at Tino lige fik sine længder forkert der. Det gjorde jeg heldig at få dem i hullerne - på andre dage finder du fielders. Adam Voges og John Simpson Arsenal trøjer børn gav fremragende støtte, der spillede deres rolle i 50 partnerskaber med kaptajnen. Malan tilføjede: På det tidspunkt gik jeg og gik i strejken, og da jeg ikke kom, syntes han at finde grænsen. Heldigvis i dag var det min dag. Toby Roland-Jones og James Franklin hjalp Middlesex efter 195/6 og i James Fullers første over, den anden af ​​Hampshires svar, de havde deres første inroad. Jimmy Adams forsøgte at trække Nathan Sowter, på for Adam Voges, der var slukket med en dårlig ryg, løb 20 meter før han tog en blændende fangst. Malan forklarede: Adam gik tilbage og Sowts var på marken. Han fortæller os, at han ikke taber dem, og han har stadig ikke tabt det. Det er en stor fangst og sætter os på vej. Toby Roland-Jones tager to wickets i to bolde for at stikke hjemsiden tilbage, før Shahid Afridi blev kørt Ud for at forlade de besøgende i problemer Ravi Patel kom derefter ind for at stramme skruen og tog to wickets i to bolde for at sætte Middlesex på sejren. Spinner sagde: Tobys to wickets gav mig Manchester United trøjer børn selvtillid til at skåle med en smule Mere luft end jeg kunne have gjort. Nye batsmen. Jeg tror, ​​at nogen spinner vil fortælle dig det. Wicket vendte om i anden innings, og det var fantastisk, hvordan det skiftede fra første omgang til anden innings. Så en vendende wicket, og du har to nye batsmen, det er hvad du vil. Jeg forsøgte bare at gøre mine ting, og det kom i dag. Afridi er så svært at bowle til som en spinner, så da han var løbet tør ud troede jeg, det Real Madrid trøjer børn var vores dag. Det var en spilveksler, fordi han er den oversøiske spiller, en stor hitter, og han kan ændre spillene. Folk har kendt det om ham i årevis. Så for at få ham ud i en sådan billig måde at løbe ud forsøger at få et andet løb var bare utroligt. Det var en sjælden sejr til Middlesex i konkurrencen, idet han har været fattig i korteste form af spillet de sidste par år, og Patel oplever en anden mentalitet i lejren. Han forklarede: Der er en anden mentalitet i omklædningsrummet i år. Vi er stadig stort set den samme side af øjeblikket, men tankegangen er ændret, friheden er der, tilliden er der og har næsten intet at tabe holdninger Anyway, så er alt, hvad vi skal gøre, bedre end det. Middlesex og Hampshire vil forny fjendtligheder, når de mødes i County Championship på søndag.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: