LilianForr
Newbie

I'm a 43 years old, married and work at the university (Law). In my spare time I try to learn Chinese. I have been there and look forward to go there sometime near future. I like to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch Supe
|
 |
« on: January 26, 2019, 11:50:00 PM » |
|
Chelsea trøje Neymar blev booed af rivaliserende fans i sit sidste udseende til Santos på søndag, en dag efter at have bekræftet sit træk til et uanmeldt gebyr til Barcelona næste sæson. Neymar undlod at inspirere sit hold i en uafgjort draw mod Flamengo i deres åbnings kamp i det brasilianske mesterskab. Den 21-årige striker meddelte lørdag, at han havde valgt Barça over Real Madrid og ville forlade Santos at underskrive en femårig aftale med den catalanske klub. Mange af de 63.500 tilskuere, der fulgte Brasiliens Mané Garrincha National Stadium, var Flamengo-fans, der bøjede Neymar, da han fik bolden og hejrede da han tabte den. Anklageren med en mohican frisør græd under national hymne før kampen, hans sidste for klubben, der lancerede sin karriere og hvor han blev topscorer siden Pelé. Det var en ære at have spillet for dette fantastiske team Santos. Jeg er så glad jeg gjorde, fortalte han journalister. Hvert barn har en drøm, enten at være en spiller, en tandlæge eller en reporter. Min drøm var at blive en professionel atlet, og det har jeg opnået. I dag opfylder Barcelona min drøm om at gå til et helt smukt hold, sagde han Globo TV. Neymar ved ikke, hvornår han skal rejse til Barcelona, men sagde, at han var begejstret for at lege sammen med Lionel Messi, Xavi Hernández, Andrés Iniesta og Dani Alves. Santos fans er de eneste der altid har støttet mig. Jeg kan kun Arsenal trøje takke dem og sige se dig senere , fordi jeg vil være tilbage en dag, sagde Neymar. En Barcelona-erklæring læser: FC Barcelona og Santos har aftalt vilkårene for Neymar da Silva Santos Junior. Den brasilianske fremadrettede vil gøre Blaugrana-stripen i de næste fem årstider. Den 21-årige er en af de mest lovende fodboldspillere på planeten . Neymar havde overvejet sin fremtid efter at Santos afslørede lørdag, at de havde accepteret to tilbud til deres stjernespiller, med Barça bekræftet som en af budmændene og Real Madrid antog bredt at være den anden. Neymar skrev på nettet: Jeg er her med venner og familie, og de har hjulpet mig til at skrive et par ting her. Jeg vil ikke holde ud til mandag. Min familie og venner kender allerede min beslutning. På mandag vil jeg underskrive en kontrakt med Barcelona. Forhandlerens kontrakt i Santos skulle udløbe i slutningen af næste Barcelona trøje sæson, og nogle rapporter havde foreslået, at en aftale med Barcelona blev nået så meget som for et år siden. Neymar skrev: Jeg vil gerne takke Santos fans for disse utrolige ni år. Min følelse for klubben og fansen vil aldrig ændre sig. Det er evigt! Kun en klub som Santos kunne give mig alt, hvad jeg har oplevet på og uden for Jeg takker de fantastiske fans, der støttede mig selv i de sværeste øjeblikke. Titler, mål, dribbling, festligheder og sange, som fans skabte for mig, vil være for evigt i mit hjerte ... Jeg sørgede for, at jeg kunne spille kampen i Brasilia. Jeg vil PSG trøje gerne have mulighed for igen at tage marken og høre publikum skrige mit navn ... Det er en mærkelig tid for mig, trist og glad ny udfordring. velsigne mig i mine valg ... og jeg er altid en Santos fan. I en erklæring sagde Santos, at de havde gjort alt for at holde fat på spilleren. Efter at have nægtet et tilbud fra mange millioner til Neymar Jr siden midten af 2010 og gennemført en karriereplan, der gjorde det muligt for hans historiske ophold i Brasilien i flere år, at han bragte den brasilianske fodbolds tendens til hurtigt at sælge sine største talenter, sluttede Santos endelig til at sælge . Der blev gjort alt for at holde ham i Brasilien så længe som muligt, og endog tilbyde at forny den nuværende kontrakt, der sluttede i juli 2014. På nuværende tidspunkt var det imidlertid ikke muligt at konkurrere med de udbud, der blev tilbudt fra udlandet, hvilket ramte Beslutningens beslutning om at gennemgå hans professionelle liv. På grund af fortrolighedsaftalen og ved fælles overenskomst vil vilkårene for overførslen ikke blive oplyst af nogen af parterne.
|