Bone and Joint Health
October 14, 2025, 12:03:43 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Psg trøjer Real Adid målmand Antonio Adan ser ud til at tilbringe resten af ​​sæsonen på sidelinjen  (Read 99 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 27, 2019, 12:09:55 AM »

Roma trøjer Real Adid målmand Antonio Adan ser ud til at tilbringe resten af ​​sæsonen på sidelinjen. Den tidligere Real Madrid-kandidat afslørede, at han i et stykke tid lider af et pubic muskulært problem. Problemet har nået sit optimale nu dog og målmanden afslørede smertestillende midler arbejdede ikke mere for ham. Adan er citeret af El Desmarque og siger: Området tottenham trøjer er endnu mere berørt, og indtagelse af medicin, der blev gjort, lindrer ikke længere smerten ... Min besættelse siden jeg kom til Real Betis har været at kæmpe for at være i Europa. I denne kampagne får vi det. Ikke at være i stand til at være i dag, i hvert spil sammen med mine holdkammerater at kæmpe for at nå dette mål er en stor frustration for mig. En officiel erklæring fra Real Betis på torsdag hævdede Adans operation var en succes. Han kræver syv til ti dages hvile inden han begynder sin rehabilitering. Den 30-årige vil ikke forvente at se yderligere handlinger i denne sæson, når denne rehabilitering er i gang. Med Real Betis flyver højt i sjette position og europæisk fodbold en klar mulighed over byens rivaler Sevilla, er dette et godt slag for deres chancer. Efter at have spillet alle 30 La Liga-spil i denne sæson, skal Adan liverpool trøjer se på de resterende otte. Dani Gimenez, der indrømmede seks mål i to Copa del Rey-spil i denne sæson, forventes at udfylde. Den 34-årige har altid spillet anden fjols for sit hold; bortset fra en sæson i Liga 123 hvor han formåede 42 udseende til Alcorcon. Dette vil være en stor test for Spaniens og Real Betis (til tider) tvivlsomme roma trøjer forsvar. Ligesom Marc Bartra bliver nødt til at fortsætte med at spille godt, hvis Los Verdiblancos kvalificerer sig til Europa næste sæson.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: