Atletico Madrid tröja barn Antonio Conte prisade Chelsea personlighet på en betydande natt i Premier League-tävlingen som lämnade Jürgen Klopp om ursäkt för en rasande utbrott mot den fjärde tjänstemannen. Chelsea hölls till en 1-1-rubbning i Liverpool men skryter med en nio punkters ledning vid toppmötet efter att både Arsenal och Tottenham Hotspur saknat chansen att stänga gapet med nederlag mot Watford och en rutt i Sunderland respektive. Liverpool förblir 10 poäng bakom ledarna men avslutade en ny runda av tre på varandra följande hem nederlag när Georginio Wijnaldum utjämnade efter David Luizs öppnare och Simon Mignolet räddade Diego Costas 76-minuters straff. Klopp hävdade att han inte hade någon tvist med Chelsea straff, för en resa av Joël Matip på Costa, men trodde Liverpool skulle ha haft en frispark i buildup för en foul av anfallaren på Dejan Lovren. När Mignolet sparade Liverpools manager gick ansikte mot ansikte med den fjärde tjänsteman, Neil Swarbrick, men insisterade på att konfrontationen inte var så ful som det såg ut på kameran. Jag vände mig till [Swarbrick] och sa: Ingen kan slå oss. Det Schalke 04 tröja barn är självklart det absolut inte sant men det är vad jag sa i detta ögonblick. Jag gick tillbaka till den fjärde tjänstemannen och sa: Tyvärr, du är den felaktiga personen att prata med. Han sa: Inget problem, jag gillar din passion. Jag har aldrig hört det från en tjänsteman tidigare. Det var coolt. Trots att det saknades chansen att försegla en annan viktig seger med Costas spot-kick insisterade Chelsea-chefen på att han var stolt över lagets prestation. Halva och halva, sade Conte om sina känslor. Jag är nöjd med resultatet eftersom det inte är lätt att spela Liverpool Inter Milan tröja barn efter tre nederlag eller i atmosfären på Anfield. Jag var fotbollsspelare och vet att det är väldigt svårt. Därför är jag nöjd med mina Manchester City tröja barn spelare för den personlighet de har visat mig. Det är säkert en bra sak. När du har en bra chans med straff efter 76 minuter tror du att du kan vinna och ta tre poäng men Diego slog det bra och Mignolet gjorde en bra räddning. Därefter hade vi två chanser att ta en sekund men inte. Conte tror att Chelsea kan understryka sin förbättring på lördagen när de är värd Arsenal, som slog sitt lag 3-0 tidigare i säsongen. Det här kan vara en bra chans för oss att visa i vi är ett helt annat lag om du jämför med det föregående spelet, sa han. Det blir väldigt tufft, men det är väldigt viktigt att spela på Stamford Bridge. Conte påpekade att Costa inte lämnar Chelsea för Kina nästa månad medan Klopp insisterade: Om jag hade spelat mot Costa kunde vi aldrig vara vänner. Så är det men när du har honom i ditt lag är det mycket roligare. Jag vet inte om det var ett dyk för straff. Ingen har sagt någonting till mig. SantiagoS
LavonDono
MelissaSo [url=http://www.spirit-pra.com/forum/index.php/topic,4257.0.html]fussball trikot HildredBo
FZIRoyalh
SalinaGra
DeannaVic [url=http://schoolplus.academy/xe/gallery_n_honors/61983]maglie calcio IveyGoldf
TOUAragt
BUGKelsey