NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 27, 2019, 01:39:10 AM » |
|
Chelsea trøjer børn McGregor og Rousey, henholdsvis 27 og 29, er UFCs største tegner kampsport og er uden tvivl. Men deres pull power pales i forhold til det, der besidder af nuværende WWE superstar og tidligere UFC heavyweight champion Brock Lesnar, som vil vende tilbage til Octagon på UFC 200 den 9. juli. Det er blevet foreslået, at den mulighed, der er blevet sendt til MMAs førende forfremmelse, kunne indeholde en aftale om enten Rousey eller McGregor til at fungere i en WWE-show. Og McMahon, som er firmaets øverste Chelsea trøjer børn brandofficer, har antydet, at det kan være tilfældet. Jeg vil bare sige, at noget kan ske i WWE, sagde hun til Fox Sports. Men WWE-manager Paul Heyman mener, at krigerne Liverpool trøjer børn ville kæmpe for overgangen mellem begge verdener. Jeg har al respekt i verden - mere, end de fleste nogensinde ville tro - for John Cena, for eksempel, fortalte han EPSN. Men John Cena kunne ikke spille WrestleMania-begivenheden, spille SummerSlam-arrangementet og derefter gå ind i Octagon i ægte tungvægtskonkurrence mod en anden UFC heavyweight fighter. Conor McGregor, den største box office-attraktion med undtagelse af Brock Lesnar i UFC, kunne heller ikke gå fra en UFC-kamp og derefter overføre for at gøre al den hype, hele fjernsynet, hele offentligheden går ind i en WWE pay-per- Se begivenhed og fortsæt derefter at udføre på det øverste niveau af sportsunderholdning. Det kan ikke ske. Ronda Rousey kan se ud på WrestleMania.Hvordan kan jeg arbejde en PSG trøjer børn fuld tidsplan for at fremme WrestleMania og derefter komme ind i Octagon og kæmpe med Holly Holm eller Miesha Tate? Faktum er, at du ikke kan forvente dem.
|