VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 27, 2019, 01:52:28 AM » |
|
Lazio trøjer En overraskende sommer, der signerer den splittede mening blandt Barcelonas fansbase, har Paulinho alligevel slået sig godt og er glad for at lave de hårde værfter for at hjælpe med at få det bedste bayern trøjer ud af Lionel Messi. Den brasilianske påvirkning har været øjeblikkelig, og han kunne lave sin Champions League-debut mod Olympiacos onsdag. At spille med Messi er allerede en speciel ting, sagde Paulinho til journalister på sin pre-match pressekonference. Det bayern trøjer er et privilegium at køre for ham, så han kan vise sin kvalitet, han er fantastisk. Paulinhos tilpasning til Barcelonas stil har overrasket mange mennesker, men ikke spilleren selv. Jeg har altid spillet i den stilling, jeg gør her, fortsatte leverkusen trøjer han. Jeg har frihed både her og i landsholdet, jeg kan nå målet og give hjælp ... Det er min rolle og min egenskab, og jeg vil gøre alt for at hjælpe mine kolleger. Der var mistillid, da jeg ankom, men jeg havde støtte fra de mennesker, der besluttede mig for at underskrive. Det var svært i min debut som starter, men nu er jeg ved hjælp af mine holdkammerater sikker på, at jeg kan forbedre. At gøre sin debut i den førende europæiske fodboldkonkurrence udtrykker tydeligvis den brasilianske. Jeg skal gøre mest muligt ud af det, fordi mulighederne i livet ikke altid kommer op, sagde han. Champions League glæder mig mere end nogen anden konkurrence i verden.
|