Bone and Joint Health
July 07, 2025, 04:24:52 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Billiga fotbollströjor Tidigare Arsenal-försvararen Nelson Vivas har lämnat sin position som en 1-1  (Read 186 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 02:28:45 AM »

Fotbollströjor barn Tidigare Arsenal-försvararen Nelson Vivas har lämnat sin position som en 1-1-rubbning med Atletico Rafaela. Vivas filmade attackerar mannen, namngiven bara som Carlos, efter att supporteren hade harangued honom under matchen. Carlos berättade radiostationen FM Sur att han hade anklagat tränaren för att tillåta tjänstemännen att ta spelet ifrån Quilmes och ropa: Chango, de rånar oss och du gör ingenting. Men han sa Chelsea tröja att Vivas var en Quilmes-fan och tillade i sin roll och tillade i en intervju med La Red: Jag måste hålla min mun nära. Jag kommer inte göra några klagomål jag måste be om ursäkt eftersom det var ett uppvärmt ögonblick. Vivas förblev ansvarig i omedelbar efterdyning och ledde till och med utbildning på Juventus tröja måndagsmorgon, men rapporterades senare att han hade avgått sitt avgång, vilket godkändes av styrelsen. Klubbpresident Anibal Fernandez berättade för La Red: Han kom för att se mig och är medveten om att han förstörde. Han vet att det här är en obekväm situation - vi kan inte begå sådana fel. Fernandez sade att beslutet fattades efter att styrelsen hade diskuterat frågan och tillade: Du måste hålla ett coolt huvud med dessa saker och inte fatta beslut utan samråd. Vivas var oskälig om han hade avgått eller blivit segrad, berättade för reportrar: Presidenten ringde mig till sitt kontor och berättelsen var klar. Han hävdade också att fläkten väldigt provocerade honom under matchen. Den här personen sa alla de mest offensiva saker som kan sägas, hävdade 44-åringen. Han bad mig att vänta Arsenal tröja på honom efter matchen. Jag gick och han försökte attackera mig. Fernandez trodde emellertid inte att det fanns någon motivering för händelsen. Ibland spelar den andra personen en stor roll i konflikten, men deras handlingar är inte rätt och förtjänar inte det svaret, sade presidenten. Professionella som Vivas kan inte låta sig bli arg på dessa saker. Han måste visa mod och hålla kontroll över situationen. Det som hände var galet. Quilmes är 16: e i 20-laget Primera Division efter 12 matcher.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: