NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 27, 2019, 05:11:58 AM » |
|
Barcelona trøjer børn Tidligere Barcelona træner Pep Guardiola er tilfreds med udnævnelsen af Ernesto Valverde som Blaugrana s nye chef og er overbevist om, at de kan udfordre Real Madrid igen. Los Blancos hævdede titlerne LaLiga og Champions League i sidste sæson, men Guardiola Napoli trøjer børn betragter dem ikke som enestående. Barcelona er ikke gået nogen steder, de er stadig der , sagde han til Catalunya Radio. Real Madrid har stor tillid, men Barcelona vender tilbage til kampen i år med Valverde s team. Jeg er meget glad for at klubben har valgt Valverde som hovedtræk. Jeg talte til ham en gang og sagde altid at skubbe frem [i sin drøm om at være Barcelona hovedtrænder]. Ledelsen skal nu være i denne profil: roligere, med færre overskrifter, lade resultaterne tale, fortsatte han. Han er en fornuftig person, og han ved meget om fodbold. Jeg har altid set at se hans hold spille. I Luis Enriques sidste års ansvar var Barcelona kun i stand til at Real Madrid trøjer børn vinde et trofæ - Copa del Rey - men Guardiola indikerer det høje konkurrenceniveau som en grund. Du kan ikke sige, at de kun vandt Copa del Rey, fulgte han på. De jaget Real Madrid til den sidste dag i sæsonen [i LaLiga]. Så i Champions League er folk forkerte, hvis de tror at du kan slå alle de store hold i Europa hvert år. Endelig talte Guardiola om Lionel Messi og overraskede overraskende om den 29-årige. Han er en af de Chelsea trøjer børn mest privilegerede, talentfulde atleter af all tid, udtalte den argentinske tidligere chef. Jeg vil gerne komme ind i hans hjerne og finde ud af, hvordan han kan modstå presset som han har, med både Barcelona og Argentina på ryggen. Hele verden forventer, at han scorer tre mål og opstiller tre mål i hver kamp. De andre spillere ved, at de har Messi på deres side og vil stole på ham. Guardiola er i øjeblikket i Catalonien og nyder en ferie.
|