Bone and Joint Health
April 25, 2026, 05:18:36 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fodboldtrøjer Sanchez har været en af ​​de stand-out spillere under Arsenals imponerende start på k  (Read 139 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 27, 2019, 07:10:04 AM »

Arsenal trøjer børn Sanchez har været en af ​​de stand-out spillere under Arsenals imponerende start på kampagnen. Men Chile-stjernen var synligt forstyrret hos Swansea og Ludogrets. Gunners chef Wenger insisterer dog på, at ingen medlemmer af hans hold er undtaget fra hans forsøg på at holde dem friske og skadelige. For mig er han ikke et specielt tilfælde, sagde Wenger. Han er en spiller som alle andre. Når jeg beslutter at tage Chelsea trøjer børn ham af, tager jeg ham af. Der er ingen speciel sag. Han har sin egen karakter, men han behandles ikke forskelligt fra alle andre. Vi tester træthedsniveauet for alle. For eksempel testede jeg Sanchez, fordi han spillede to spil i Sydamerika og nogle gange hvilede jeg ham straks efter. Jeg foretrækker ham den anden dag imod Swansea, så jeg troede, at jeg ville tage ham af, når det var muligt. Vi overvejer hvert enkelt tilfælde individuelt og også nogle stillinger er mere krævende. Efter at have fortalt sin manager følte han sig velegnet til at spille sig selv efter at have følt sig et par dage tidligere. Alle spillere genkender at de vil blive på banen, sagde Wenger. Der er forskel på at anerkende det og ønsker at blive på banen. Du vil spille selv når du er træt. Sanchez har ramt seks mål i denne sæson og vil føre angrebet på nederste side Sunderland som Gunners forsøg på at hoppe tilbage fra sidste weekend s hjemmestamme Liverpool trøjer børn med Middlesbrough. Og Wenger mener, at han har vist, at han er klar til at skifte fra brede mand til centralspiller. Jeg ser ham der, for han er den slags fyr, der kan få tingene til at ske, sagde Wenger. Han har en god teknik og kan altid skabe noget. Han har en god blanding mellem scoring og giver Roma trøjer børn den endelige bold. I min smag kommer han stadig for meget til bolden, fordi Alexis Sanchez kan lide at have bolden. Vi har nok spillemaskiner i vores hold, og vi vil have, at han har mere balance i sit spil. Vi ønsker ikke at forbyde ham at komme til bolden, men for at komme lidt mere ud af bolden løber.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: