Bone and Joint Health
October 13, 2025, 01:01:22 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Tottenham trøje I forlængelse af Deportivo La Coruas tur til Camp Nou på søndag har Isaac Cuenca gj  (Read 164 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 27, 2019, 07:54:31 AM »

Juventus trøje I forlængelse af Deportivo La Coruas tur til Camp Nou på søndag har Isaac Cuenca gjort klart, at resultatet af kampen afhænger af, hvordan Barcelona spiller mere end nogen anden faktor. Cuenca ved bedre end de fleste følelser, som begge sæt spillere vil have på søndag, da han faktisk har repræsenteret begge hold i sin karriere. Til trods for at han nu handlede i Israel med Hapoel Beer-Sheva, gav spanien MARCA et eksklusivt interview forud for mødet, som kunne se, at Blaugrana udvider deres ledelse øverst i LaLiga til seks point. Hver kamp er anderledes, men resultatet afhænger af, hvordan Barcelona spiller, forklarede han. Hvis de er i form, så har du ikke stor chance for succes. Ligesom mange spillere forlod Camp Nou ikke Cuenca s karriere fra styrke til styrke, men han havde en positiv spell i A Coruna. At flytte ned ligaen er svært, da Barcelona er altid hård, indrømmede han. Min tid med Deportivo hjalp mig til barcelona trøje at blive en bedre fodboldspiller. Det hjalp mig også med at forbedre mig som en person. Cuenca s stavning med den galiciske klub er mindeværdig ud fra et personligt perspektiv, men på det tidspunkt følte han, at der var stort pres på hans skuldre for simpelthen at hjælpe holdet med at holde sig flydende. Folk var bange for, at hvis vi blev forvist, ville klubben forsvinde, sagde han. Vi satte i mange gode forestillinger, men tilhængerne blev grebet af frygt. Hvis du ikke har oplevelsen af ​​en sådan situation, dortmund trøje kan du blive vred, og dette kan forvirre dine tanker. Han var faktisk en del af holdet, der tjente en mindeværdig tegning ved Camp Nou på den sidste dag i 2014/15 sæsonen, som reddede Deportivo fra nedrykning. Det står fast som en af ​​hans bedste minder, på trods af ikke at have spillet på dagen. At spille på Camp Nou, motivationen kommer naturligt, bekræftede han. Vi behøvede ikke nogen specielle forberedelser. På trods af at han ikke har haft et godt samarbejdsforhold med Luis Enrique, ser spanien på Ernesto Valverdes arbejde hidtil med glæde, især i forhold til hans rotationspolitik. Jeg ser Barcelona godt, sidder i første omgang, som ikke var forventet i starten af ​​sæsonen, udtalte han. Valverde udnytter rotation, hvilket er vigtigt. Han får det bedste ud af Paco Alcacer som følge heraf. Men han mener, at hans tidligere holdkammerat, Gerard Deulofeu, er blevet uretfærdigt behandlet af fans og pundits ens, da han igen blev medlem af klubben om sommeren, ligesom han var da han brød igennem fra La Masia. Deulofeu vurderes som om han skal være den nye Messi, tilføjede han. Han er en stor squad-spiller, der var store forhåbninger på ham, men der er kun én Leo. Spillere, der har disse mærker sætter på dem kamp, ​​se på Bojan og Thiago, juventus trøje de blev kaldt den nye Xavi og Iniesta, det er svært.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: