Bone and Joint Health
October 13, 2025, 08:40:55 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Roma trøjer børn På sin pre-match pressekonference for det catalanske derby mod Espanyol, blev Barc  (Read 91 times)
OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all

View Profile
« on: January 27, 2019, 10:14:13 AM »

Fodboldtrøjer På sin pre-match pressekonference for det catalanske derby mod Espanyol, blev Barcelona træner, Ernesto Valverde, tvunget til at forsvare Sergi Roberto efter hans tackling på Valencia s Andreas Pereira styrt Valencia-stjernen ud for en måned. Forslag om at Roberto var en aggressiv spiller blev umiddelbart afvist. Sergi Roberto er ikke under mistanke, han går altid til bolden, sagde Valverde til de samlede medier. Han er ikke en beskidt spiller, og i den særlige situation blev rivaliseringen værre. Fodboldfolk kender Sergi Roberto. Gerard Pique s seneste Espanyol of Cornella kommentarer har øget spændingerne før derbyet, men Valverde, sammen med alle i klubben, ønsker ikke at tilføje yderligere brændstof til ilden. Alle de spørgsmål der kommer før et derby er en del PSG trøjer børn af rivaliteten, fortsatte han. Der er meget støj, men i sidste ende er folk normale. Der var forventet et fjendtligt miljø i andre spil og intet skete. Det vil være en intens kamp fordi det er et derby, men jeg er ikke interesseret i noget andet. Efter at de to sidste Juventus trøjer børn kampe er så tætte, bliver der få overraskelser. Espanyol vil forsøge at spille med begejstring, med pres, som i kampen, når de slår os i koppen, men vi vil også prøve at overraske dem, fordi de er tre meget vigtige punkter for os. Med hensyn til udvælgelse blev Valverde stillet en række spørgsmål, alt efter om Andres Iniesta vil hvile, om Yerry Mina Roma trøjer børn vil debutere og også hvis der vil være rotation blandt spillerne generelt med ét øje på halvdelfinale Copa del Rey ben. Det er muligt, at Iniesta vandt t starte , bemærkede træneren. Hvis han kasseres [fra start XI], vil det ikke være fordi vi forventer et hårdt spil, det vil være at opdatere holdet. Yerry kunne spille på søndag eller i næste kamp. Jeg har kaldt ham op, og jeg bliver nødt til at bestemme, for indtil nu har Pique og Umtiti spillet. Yerry har bestået perioden for tilpasning og står til min rådighed. Kampen i Valencia vundet påvirker ikke mine valg, men hvad vil vi se på, hvor vi kommer fra, ikke hvor vi skal hen.

Also visit my blog post :: Arsenal trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: