Bone and Joint Health
September 20, 2026, 08:06:35 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Milan trøjer Bob Bradley, den tidligere USA, der er træner til at kvalificere Pharoahs til VM, bekr  (Read 114 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 27, 2019, 10:17:36 AM »

Psg trøjer Bob Bradley, den tidligere USA, der er træner til at kvalificere Pharoahs til VM, bekræftede onsdag, at han er i foredrag om at trænere den norske premier ligaklub Stabaek. Bob Bradley, som coachede Egypten i hans mislykkede World Cup bud, sagde Ghana er Afrikas bedste side. Staebek er længst langs, sagde Bradley om Staebek, i Norges øverste division, Tippeligaen. De drøftelser, jeg har haft med dem, har været positive. Bradley talte via telefon til ESPN fra Rom-hjemmet til søn Michael, der i øjeblikket starrer på midtbanen i AS Roma s ubesejrede Serie A-sæson. Han sagde, at han var fristet af et tilbud om at vende tilbage til Major League Soccer med Vancouver Whitecaps, men ville ikke omdirigeres fra hans europæiske ambitioner. Jeg har meget gode diskussioner med befolkningen i Vancouver, sagde han. Jeg har stor respekt for deres vision, energi og hvad den organisation forsøger at gøre, men i sidste ende siger jeg bare for juventus trøjer mig lige nu, at jeg føler stærkt, at jeg skal gøre det næste skridt i Europa, og jeg fortsætter med at føle mig stærkt om At. Stabaek slog for nylig sin hovedtræk, Petter Belsvik. Norge, en af ​​Europas mindre fremtrædende ligaer, ser måske ikke ud til at være en træner af Bradleys resultater, men hans vilje til at lykkes der er tydelig. Jeg føler mig stærkt, at jeg arbejder i den situation med min erfaring, og med hvad de vil gøre kan vi finde vores måde at gøre et hold vellykket, sagde han. Jeg er begejstret for disse samtaler, men intet er endelig endnu og i mellemtiden er der mere tid til at spille ting ud. Bradley sagde, at han var i den italienske hovedstad med sin kone, Lindsay, for at binde løse ender efter, hvad han sagde var en stor oplevelse i Egypten. Det siger jeg selvfølgelig med skuffelsen og tristheden at bare ikke komme i verdensmesterskabet, tilføjede han. Men spillernes reaktion, som folket hilste Lindsay og jeg velkommen til alt, hvad vi gjorde i denne periode, var utroligt. Egypten tabte ud på en World Cup stedet til Ghana, som blev trukket i Gruppe G til næste års verdensmesterskab - sammen med USA, Tyskland og Portugal. Han sagde, at USA har den hårdeste gruppe sammen med gruppe A og Englands gruppe, og at han håber, at de kan spille godt. Formålet med et hold er at komme ud af gruppen, og så kan turneringen åbne for dig, sagde han. Bradley sagde Ghana er Afrikas bedste side. Efter bayern trøjer at Egypten havde lidt en 6-1 førsteben ydmygelse i deres playoff, sagde han, at han følte et modicum af stolthed blev genoprettet ved at underskrive med en 2-1 sejr i Kairo. Han tilføjede, at Egypten ikke var udsat for uafgjort på FIFA-placeringer, da de var forhindret i at spille af problemerne i deres hjemland. Hvis du går igennem en periode, og du ikke har nogen kampe, falder din FIFA-ranking ned, og det har naturligvis påvirket Egypten, sagde han. Vind alle seks kampe. Det var helt sikkert skuffende. Under Bradleys tid i gang begyndte de egyptiske spillere at etablere sig på den europæiske scene. Vinderen Mohamed Salah har spillet for Schweiziske FC Basel, mens forsvareren Ahmed Hegazy vandt et skridt til Fiorentina, der har imponeret i den italienske Serie A denne sæson. Kort efter at jeg blev fyret af USA, kom egyptenmuligheden sammen, sagde han. Dette er en gang i livet, men det er vigtigt at fortsætte i den retning, jeg sætter det ud, som skal være i Europa, for at være i en klubsituation. Jeg har fået mit navn indlagt på forskellige tidspunkter undervejs. Jeg er sikker på min evne, jeg føler stærkt, at jeg har bygget gode hold, jeg har coachet store spillere og spillet en rolle i udviklingen af ​​unge spillere. I alt, hvad jeg har gjort, har jeg altid nydt tanken om, at du har brug for nye udfordringer. Dette er noget, chelsea trøjer som min kone og jeg altid har imponeret på vores børn.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: