Bone and Joint Health
October 14, 2025, 02:03:18 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona trøjer Portsmouth har været dokket 10 point efter at have indgivet administration for and  (Read 161 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 27, 2019, 10:36:36 AM »

Napoli trøjer Portsmouth har været dokket 10 point efter at have indgivet administration for anden gang om to år som et middel til at undgå likvidation. Skulder på 4 mio. Kr. Havde gjort klubbens vanskelighed så voldsomt, at de var truet med at få gas og elforsyninger afskåret. Pompey havde endda ikke været i stand til at rejse til Barnsley til lørdagens Championship-spil, indtil 2 mio. Kr. I deres konti var unfrozen efter administration blev ydet. Trevor Birch, den nye administrator, der blev chelsea trøjer ønsket af Portsmouths største kreditor, Revenue \u0026 Customs, men ikke af klubben, opfordrede fans til at holde troen trods den 10-punkts sanktion, der blev pålagt af Football League, som har tabt holdet til fjerde bund.De er et punkt fra sidste sted og har syv dage til at appellere. For to år siden forårsagede en ni point straf for Portsmouths nedrykning fra Premier League. Spørgsmål vil blive spurgt om, hvordan Convers Sports Initiatives (CVS), ledet af den russiske forretningsmand Vladimir Antonov, kunne købe klubben sidste sommer, og hvorfor bestyrelsen ledet af administrerende direktør David Lampitt tillod Pompey s fremtid at igen blive placeret i fare. Lampitt sagde: Jeg ser absolut min fremtid i at være med Portsmouth, for at få klubben til, hvor vi er i dag efter, hvad der skete i 2010, og med alt der har foregået i baggrunden for nylig, er det ret en præstation. Alle fans er enige om at At have den rigtige ejer, snarere end den med den største tegnebog, er, hvad vi har brug liverpool trøjer for. Det ville være det bedste resultat for fodboldklubben. Det har været en meget hård to år - en virkelig vanskelig periode, og jeg tror ikke det bliver nemmere endnu. Hovedpunktet var, at vi stoppede klubben tilbage til retten i mandags for potentielt at få det løst. Jeg er meget let at have en ny administrator. Et friskt par øjne, der ser på alt, vil være en god ting. Jeg tager Trevor ned til klubben i eftermiddag for at forklare situationen for personalet og bruge tid sammen med ham at gå igennem alt. Birch, en tidligere administrerende direktør i Leeds og Chelsea, fik rollen, efter at HMRC vandt det juridiske argument om at få ham udnævnt til Andrew Andronikou, administrator for Portsmouths moderselskab, som napoli trøjer var klubbens foretrukne valg. Birch forsøgte at finde en optimistisk note, der fortæller Sky Sports News: Der skal være et nyt ansigt til tilhængerne, et nyt ansigt, der kigger på alle aspekter af klubben, bare for at give det en ny vitalitet. Jeg formoder, at jeg m brugt til at håndtere klubber i krise. Du kan sige, at meste af mesterskabet er i krise - 30% af klubberne i mesterskabet betaler løn på over 100% af omsætningen. Så det fortæller i sig selv en historie. Jeg er vant til at håndtere den slags pres. Hensigten er at forsøge at sælge klubben som et forretningsområde. Du er nødt til at rejse forhåbent og trygt. Hidtil har der altid været nogen at komme ud af træarbejdet for at købe fodboldklubber. Måske kan denne aftale være en drivkraft for en ny at lave et bud. Det vigtigste er nu at forsøge at opnå stabilitet og sætte klubben på en jævn køl. Til fans sagde han: Hold troen. Hold støtte og forhåbentlig finder vi en løsning sammen. Med Portsmouth på grund af HMRC omkring £ 2m og et tilsvarende beløb til mindre kreditorer, forklarede Football League hvorfor CVS fik lov til at købe det. En erklæring sagde: Football League vil gerne præcisere, at det hele tiden efter overtagelsen af ​​Portsmouth, Convers Sports Initiatives - og især Vladimir Antonov - overholdt kravene fra ejerne og direktør testen som beskrevet i fodboldforbundets regler.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: