Bone and Joint Health
June 20, 2026, 12:41:56 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona tröja Spanien nekades alla tre punkter i Italien som Daniele De Rossi gjorde en 82-minute  (Read 89 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 10:56:49 AM »

Juventus tröja Spanien nekades alla tre punkter i Italien som Daniele De Rossi gjorde en 82-minuters straff för att tjäna sin sida 1-1, men La Rojas målskytt kände att det var en tveksam punktspark som tilldelades. Sevilla mannen var inte i närheten när Sergio Ramos fouled Eder, men han hade sin tvivel om huruvida det borde ha givits. Under första halvåret var vi bekväma Liverpool tröja och spelade bra fotboll, sa han om matchen. I andra halvleken spelade de som Italien och de vann territorium med sina ansträngningar, varpå det tvivelaktiga straffet tilldelades. Jag var långt ifrån det och kunde inte se det bra, men det kommer att ses bra på TV. Förutom att diskutera Azzurri s mål, reflekterade den 26-årige på sin egen strejk, där Gianluigi Buffon missade bollen när han höjde sig ur Liverpool tröja sitt mål. I mål, när Buffon kom ut, studsade den lite på gräset och kom Juventus tröja därför inte till honom, förklarade spanjoren. Jag förväntade mig inte att som i dessa situationer rensar målvakten alltid, men bollen hittade mig och jag kunde göra poäng. [Buffon] har en otrolig rekord, som inte kan nekas. Även om han var glad att ha öppnat poängen hade Vitolo sin ånger vid att inte fördubbla den spanska ledningen. Jag fick chansen att göra det 2-0, men det var inte att vara, sa han till reportrar. Jag måste fortsätta jobba så att jag i framtiden kan få poäng på dem. Sammantaget var spelaren nöjd med att säkra en punkt, och betonade att det var positivt att lämna Italien. Det var väldigt viktigt att inte förlora här, sade vingen. Vi ville ha de tre poängen, men åtminstone lämnar vi med en och det är viktigt. Nästa upp för Vitolo och hans internationella lagkamrater är en resa till Albanien för ett spel som äger rum klockan 20:45 CET på söndag.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: