Bone and Joint Health
October 14, 2025, 04:11:53 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona tröja Även om många kanske redan har fördömt honom till dammsugarna i Paris Saint-Germain  (Read 143 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 12:37:14 PM »

Arsenal tröja Även om många kanske redan har fördömt honom till dammsugarna i Paris Saint-Germain-historien vet Unai Emery att deras årstid är långt ifrån med ett antal utmaningar som väntar på klubben. Parisinerna misslyckades med att imponera på kontinentala scenen på tisdagskvällen och böjde sig från Champions League sista 16-scenen för andra året i rad med en 5-2 aggregerad förlust för Real Madrid. I sin Barcelona tröja efterdyning var fotbollsverdenen återigen snabb att reagera på nederlaget, med många som förutspådde att förlusten skulle visa sig vara det sista strået för den baskiska taktikern. Faktum är att Emery befann sig i en liknande situation den här tiden förra året efter Barcelonas extraordinära Chelsea tröja comeback seger på Camp Nou, bara för att stanna kvar i ett annat år trots att han inte lyckades vinna ligatiteln. Jag förväntade mig redan kritiken, särskilt de från Frankrike, vars press har förlåtit mig för få saker under de senaste två åren, sa han. Trots spekulationer om att PSG redan är ute efter en ny tränare, Emery, vars kontrakt löper ut i slutet av säsongen, är fortfarande optimistiskt med tron ​​att han fortfarande behåller styrelsens förtroende. Även med Europas mest utsatta silvervaror för tillfället är PSG fortfarande en chans att vinna den inhemska diskanten. I fotbollströjor Ligue 1 håller klubben för närvarande en 14 poäng fördel över Monaco, medan den Qatar-backade sidan fortfarande är i strid med Coupe de France och Coupe de la Ligue.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: