NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 27, 2019, 01:25:36 PM » |
|
Manchester United trøjer børn Før det første LaLiga-spil af sæsonen var Real Madrid-chefen Zinedine Zidane opsat på at trække en linje under den nylige dommerkonkurrence. Han befandt sig i varmt vand lidt med kommentarer vedrørende officeren i Los Blancos førstebenvinder over Barcelona i Supercopa de Espana. Dette spil var selvfølgelig skæmmet af afsendelsen af Cristiano Ronaldo, med fremadrettelsen og derefter modtaget en suspension for hans skub på dommeren. Jeg er ikke i tvivl. Jeg er ikke enig [med den beslutning], men jeg sagde hvad jeg troede den anden dag, og det er det, fortalte Zidane journalister. Jeg klager aldrig og jeg vil ikke starte nu. Jeg sagde lige, at straffen var lidt for meget, og det Fodboldtrøjer var alt. Fem spil er meget tid at være uden Cristiano. Vi appellerede og vi vil Liverpool trøjer børn appellere igen. Vi vil gøre alt, hvad vi kan. Selvom franskmanden var forsigtig med at mærke sin side som den bedste i verdens fodbold, er han ikke i tvivl om, at tingene vil blive meget sværere denne gang for de regerende champions. Jeg ved ikke, om [denne gruppe] er den bedste i verden, det er ikke for mig at sige det. Det er sikkert, at jeg har et fantastisk hold, og vi kan altid forbedre, tilføjede Zidane. Vi har meget unge spillere her, som altid kan lære. Det er vores mål, fordi tingene bliver meget hårdere. Som altid vil det hårde arbejde føre os til at opnå store ting. I øjeblikket er vi i en meget god stavning, og vi skal drage fordel af det. Dette vil være en meget lang sæson, og det er bare den første af 38 kampe, men vi arbejder hårdt, vil altid bringe os gode ting. Zidane gav også sin tur på Marco Asensio og Gareth Bale forud for en vanskelig udvælgelsesbeslutning hos Deportivo. Alle ved, hvad [Asensio] kan bidrage til holdet, han gør det hver Liverpool trøjer børn gang han spiller, tilføjede coachen. [Bale er] god, træner godt og det er det vigtigste. Han havde få chancer i sidste år med fire måneders skade, nu har han det godt, han har haft meget godt forberedelse, og jeg håber, at det er et vigtigt år for ham og for os.
|