VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 27, 2019, 01:47:35 PM » |
|
Tottenham trøjer Noget der ikke ville have været muligt uden Ream og resten af ryggen fire s defensive display. Amerikanen var fremragende alle spil og satte i en af hans bedste præstationer af sæsonen, men han mener, at det går ned dortmund trøjer til ti betyder, at siden måtte rally og gøre sig svært at bryde ned. Han sagde: Jeg kalder det gritty, det var en god karakter præstation for holdet og dens noget, der har været mangler i det seneste. At gå ned til ti mænd lige før halvanden og derefter få penen lige efter og så virkelig at komme til at grave i og forsvare som et helt hold er noget, vi diskuterede om halv tid, og det var en gritty, hård napoli trøjer kæmpede tre point, og det var Godt at få det tredje mål i det 90. minut der. Han fortalte os at roe roma trøjer ned, jeg tror, at fyre var lidt forstærket og forsøgte at finde ud af om det var eller var t. Alle rystede ud for at forsøge at holde hinanden og kom ind og sagde roligt ned, vi rejste At skulle gøre tingene lidt anderledes i anden halvdel, og det var rart at tage beslutningen om den måde, hvorpå den holdt vores form og forhindrede dem i at have for mange klare chancer. Når du kan få et mål lige efter halv tid, især for at sætte os op 2-0, hjalp det helt sikkert med at slå alle ned og gav os en god platform til at stå på. Jeg føler for det meste, at vi gjorde det svært at bryde os ned og svært at slå.
|