Bone and Joint Health
October 14, 2025, 02:48:08 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Roma tröja barn Atletico Madrid-anfallaren Fernando Torres har talat om rapporter som hävdar att ha  (Read 151 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 27, 2019, 02:58:32 PM »

Schalke 04 Tröjor Atletico Madrid-anfallaren Fernando Torres har talat om rapporter som hävdar att han och chefen Diego Simeone har ett ansträngt förhållande. Den tidigare Chelsea målskytten har spelat ett helt 90 minuters spel här för Los Rojiblancos och rapporter har hävdat att han har talat med Simeone angående hans speltid. Ett alldeles viktigt mål från ersättningsbänken Atletico Madrid tröja barn förra veckan mot Alaves såg Atleti gå före Valencia till andra plats och bakom liga ledare Barcelona. Torres, som bara har ett mål och en som hjälper till med denna säsong, har sagt att han inte kommer att vara inblandad i ett ordkrig med den argentinska taktikerna. Jag kommer aldrig tillåta en Simeone-Torres division, jag Atletico Madrid tröja barn kommer inte att vara involverad i någon typ av destabilisering och mer när mitt namn är mitt i det, citeras han som sagt i Marca. Spanjoren drogs sedan på framtiden för strejkpartnern Antoine Griezmann, som har knutits starkt med ett drag till Barcelona. Den katalanska klubben sägs ha gjort franskmannen till sitt nummer ett mål, men kommentarer från sportdirektören Guillermo Amor har sett Torres klubbrapport om sina La Liga-rivaler till FIFA över obehörig kontakt. Dessa är beslut som fattas av klubben och kommer att vara till förmån för Atletico; Det är ingen hemlighet att det alltid händer, men jag säger inte att det är fallet. Slutligen diskuterade den tidigare Liverpool mannen sin framtid bland rykten att han kunde göra en sommarflyttning nästa år till Major League Soccer. Jag vill stanna här för alltid, jag har ett halvår på mitt kontrakt, och det beror inte på mig. Atletis seger över Alaves förra helgen säkerställer att de förblir den enda andra oslagna sidan med Barcelona och de står inför Espanyol på väg in på vintersemester på fredag ​​kväll. Barca, som leder ligastillingen Napoli tröja barn - möter Real Madrid i den första El Clasico i hemmalaget.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: