Bone and Joint Health
October 14, 2025, 02:11:24 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Inter Milan tröja barn Framför söndagens LaLiga-match mot Eibar funderade Real Madrid-tränaren Zine  (Read 160 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 27, 2019, 04:21:35 PM »

Juventus tröja barn Framför söndagens LaLiga-match mot Eibar funderade Real Madrid-tränaren Zinedine Zidane bara varför han skulle få en utmärkelse för att vara den bästa tränaren i världen. Franskmannen föredrog tydligt att avböja något beröm bort från sig själv och på hans lag. Jag känner inte så, sade Zidane i sin pre-match presskonferens. Jag känner att jag är den bästa klubben i världen, men tvärtom? Inte alls. Real huvud i matchen med fem första lagspelare fortfarande otillgängliga och en relativt dålig rekord på Estadio Santiago Bernabeu denna säsong. Vi spelar var tredje dag Inter Milan tröja barn och vi vet att vi har sju matcher före en annan paus, fortsatte Zidane. Vi hade två dagar att återhämta sig och vi är bra. Vi gillar att spela på Bernabeu men det är sant att om du tittar på resultaten är det inte vad som förväntas. Jag är inte orolig eftersom jag vet att vi kommer att övervinna det. Folk har glömt att vi redan har vunnit två troféer Liverpool tröja barn den här säsongen och vi har Atletico Madrid tröja barn en annan att spela för i december. Kritik av anfallaren Karim Benzema har stungit tränaren, som kände sig tvungen att svara. Inte bara Karim, alla, sa han. Det stör mig. Karim kommer inte göra 60 mål men han kommer att göra 30 och han kommer att hjälpa till 40 mer och det är det som betyder mest för mig. Det är irriterande att höra skräp som talar om mina spelare, och jag vill klargöra att Karim är den bästa [center-forward] överlägset.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: