Bone and Joint Health
October 16, 2025, 02:53:39 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøjer McGregor, 19-3, låste horn med Diaz, 19-10, ved UFC 196 tilbage i marts. UFC s fjer  (Read 66 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 27, 2019, 05:17:26 PM »

Arsenal trøjer McGregor, 19-3, låste horn med Diaz, 19-10, ved UFC 196 tilbage i marts. UFC s fjervægtsmester var den overvældende favorit i konkurrencen, som fandt sted i welterweight divisionen, da Diaz havde mindre end to uger til at forberede kampen. Manglen på en ordentlig træningslejr gjorde dog ikke Diaz, der bedøvede verden ved at optage en anden runde indsendelse sejr. UFC 196 var oprindeligt formået at se McGregor udfordring Rafael barcelona trøjer dos Anjos for den lette titel. Denne kamp blev annulleret, da Dos Anjos led en fodskader i træningen og førte til opførelsen af ​​weltervægten mellem ham og Diaz. Som et resultat af at kampen blev ramt af et 170 pund, måtte McGregor ikke gennemgå en dræningsvægtskæring, som han regelmæssigt opholder sig. Og han mener, at faktum leverkusen trøjer spillede en stor rolle i hans første UFC-nederlag. Jeg var næsten ligesom, jeg træner hele dagen lang. Så vi gjorde 6 til 8-timers sessioner på kampuge, svingende på gymnastikringe. Ideen, og det kom tilbage og slog mig i rækken, sagde han på en reklamebegivenhed juventus trøjer af John Kavanaghs kommende bog, Win or Learn . Jeg var lidt tung i midsektionen, jeg var overtrained, min kost var ikke stor, og den kom tilbage og slog mig i rækken. Men som coach altid siger, vinder vi eller vi lærer, og jeg har lært og jeg er fokuseret. Jeg m forbliver på min ernæring. Jeg er meget kamporienteret. Jeg svinger ikke for meget på gymnastikringe, og jeg har bestemt ikke vundet det i kampuge.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: