Bone and Joint Health
October 13, 2025, 04:27:16 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøje IBF heavyweight champion har bekræftet, at han vil møde amerikanske på Manchester Ar  (Read 236 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 27, 2019, 06:02:58 PM »

Arsenal trøje IBF heavyweight champion har bekræftet, at han vil møde amerikanske på Manchester Arena den 10. december. Ubesejret Joshua, 27, mener, at hans 18. professionelle kamp vil være den hårdeste test af hans karriere hidtil. Molina, 34, har tabt tre af 28 kampe, herunder hans 2015-tab for WBC King Deontay Wilder. Men han havde en imponerende stopvinder over Tomasz Adamek i hans sidste tur tidligere i år. Det glæder mig, at alt nu er sat til Eric Molina den 10. december. Der roma trøje har været masser af snak om, hvem jeg kan gøre, er at koncentrere mig om at færdiggøre Molina i stil og sætte på et godt show. Hver kamp er arsenal trøje farlig i denne division, og det er ingen undtagelse. Jeg så Molina have en god kamp med Wilder, og han kommer nu fra en stærk KO-sejr mod Adamek i Polen. Jeg m forventer at være den hårdeste kamp i min karriere hidtil, og jeg vil være klar til en all-out krig. London 2012 guldmedaljehelt Joshua var på grund af at blive udsat for den tidligere tungvægtige konge Wladimir Klitschko, før kampen gik igennem over problemer med WBA-titlen og en kvælskade, der blev lidt af ukraineren. Fellow Brit David Price var forbundet med 10 december dato, men Molina insisterer på at han passer til regningen. Det er den mand, som Joshua står overfor den 10. december, og den mand er en meget farlig. Han skal kæmpe mod den hårdeste Molina, som nogen nogensinde har set, ligesom Adamek kæmpede mod den hårdeste Molina. Jeg er sikker på. Denne type kampe ryster mig ikke, jeg er en meget stærk mental kæmper. Jeg ved præcis, hvad tottenham trøje jeg må gøre selv i løbet af tiden. Jeg ved præcis, hvad jeg skal gøre, mentalt, fysisk, at gå der og udføre. Når du går ud i atmosfæren, er halvdelen af ​​kampen den psykiske kamp, ​​og hvis du kan holde dig i øjeblikket mentalt, har du et skud i enhver kamp. Også på kortet i Manchester er den meget forventede heavyweight sammenstød mellem London rivaler Dillian Whyte og Dereck Chisora. Birminghams Kal Yafai udfordrer også WBA super-flyve-mester Luis Concepcion. Scott Quigg gør sin tilbagevenden efter at have lidt en brudt kæbe i hans februar-nederlag af Carl Frampton, og begraven mand flytter op til fjedervægt.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: