Bone and Joint Health
May 21, 2025, 01:32:43 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli tröja barn Den fjäderviktiga mästaren låser horn med Diaz för andra gången vid UFC 200 den 9  (Read 129 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 27, 2019, 06:34:59 PM »

PSG tröja barn Den fjäderviktiga mästaren låser horn med Diaz för andra gången vid UFC 200 den 9 juli. Den efterlängtade rematchen kommer att ge irländaren möjlighet att hämnas det fantastiska andra omgången inlämnings nederlaget han lidit vid UFC 196. McGregors andra möte med Diaz, som har blivit dubblad av många som en av de mest eftersökta rematcherna i UFC-historien. Men Pickett tror att de två skräppratarna inte ska vända mot varandra för andra gången. Jag kommer vara brutalt ärlig, jag är besviken över att han faktiskt får Schalke 04 Tröjor en rematch med honom, och jag vet inte varför det är på 170 kg, berättade han för Podcasts självklart Fight Talk. Många observatörer kom överens med Dubliner s bedömning av bout, inklusive Pickett. Men One Punch menar att McGregors tidiga dominans Lazio tröja barn i kampen inte borde garantera en rematch och citerade sin TKO-seger över Chad Mendes som en anledning till att Manchester City tröja barn det inte skulle hända. Ärligt talat älskar jag Conor, men jag kan inte se varför han får en rematch, tillade han. Ja, han slog skiten ur honom i första omgången och slog sedan i andra omgången. Men då tittar du på den andra matchen, han blev slagen av Chad Mendes och slog sedan honom i andra omgången, så Chad Mendes fick inte en rematch och det var för ett mellanband. UFC 200 äger rum på den helt nya T-Mobile Arena i Las Vegas, Nevada den 9 juli och är uppskriven av McGregors andra möte med Diaz.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: