ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.
|
 |
« on: January 27, 2019, 08:13:29 PM » |
|
Arsenal tröja barn Argentinas fotbollsförbunds ledare och advokater reser till Barcelona nästa vecka för att träffa Lionel Messi om deras överklagande före FIFA av Messis fyra matchade internationella däck. Marcelo Tinelli, det nyanställda chefen för Argentinas nationella lagutskott, bekräftade också att AFA: s president Claudio Tapia kommer att träffas med nuvarande tränare Edgardo Bauza i torsdag. Tanken är att prata med spelaren i PSG tröja barn Spanien nästa vecka, sa Tinelli om mötet med Messi. Överklagandet kommer att presenteras och vi kommer att diskutera det med advokater från Spanien och Argentina och vi vill prata med spelarna så vi måste resa dit. FIFA utfärdade däcket till Messi efter att TV-kameror visade att framsidan lämnades bara några timmar innan Argentina skulle spela Bolivia, en match som Albiceleste förlorade, 2-0, för att tvinga sin 2018 VM-kvalifikationskampanj. Juan de Dios Crespo, som är en av två advokater som sätter FIFA-överklagandet ihop, sa att han inte kunde diskutera hans detaljer, men bekräftade att fredagen är tidsfristen för att lämna in den. Det berättade Diario Ole. Told Diario Ole. Vi sätter samman bevis och dokumentation med advokater från AFA och mitt företag. På två dagar kommer vi att ha allt Liverpool tröja barn klart. Tinelli, under tiden, sade att han ryggar Bauza, framtida framtid är i tvivel, att fortsätta som landslagstränare. Vi vill verkligen se hur han är, hur han känner, sade Tinelli. På torsdag kommer vi att träffas med presidenten och tränaren. Vad jag kan berätta för er är att vi gör mycket seriöst Schalke 04 Tröjor arbete och är engagerade i spelarna. Jag är bekant med sin arbetssätt och hans värderingar som person.
|