Juventus tröja barn Steve Nicol menar att Big Sams planer på att göra grossistförändringar till palats lineup kunde vara deras olagliga mot Tottenham. Sam Allardyce har varnat Wilfried Zaha av en annan glory move bort från Crystal Palace som hans misslyckade byte till Manchester United. Zaha gjorde bara två Premier League-framträdanden för United efter 2013-flytta innan han återvände till Palace ursprungligen på lån och sedan permanent 2015. Och nu tror Allardyce att den efterfrågade vingaren bäst skulle serveras stanna. Den Schalke 04 tröja barn 24-årige kommer att möta upp till hans huvudpotential, säger Tottenham i onsdagens Premier League-sammandrabbning på Selhurst Park, där palatset kunde cementera topp flygsäkerhet med seger. Allardyce insisterade Palace är att få några erbjudanden för Zaha, med Eagles manager som förväntar sig en av sina högsta talanger att Arsenal tröja barn kommunicera en rejäl prislapp. Jag hoppas det är inte lätt att slå Wilfs huvud, Allardyce, med Zahas nuvarande kontrakt som löper fram till 2020. Wilf själv är en mogen vuxen nu. Fungerade inte riktigt och kom tillbaka. Medan han får råd från utsidan här, hoppas jag att han gör egna erfarenheter och fattar egna beslut, snarare än att förlita sig på vad andra säger, förlita sig på vad de tycker att han borde göra. Palace i överskådlig framtid. Sommaren kommer att medföra vad som helst, oavsett om det är att förhandla fram ett nytt avtal med oss eller något skandalöst bud från någon annanstans. Från en personlig synvinkel måste han stanna och spela varje vecka och medan ett Crystal Palace fortsätter att bli bättre och bättre. Han kommer närmare slutprodukten, så jag tror att han kan hitta sig ännu mer, om han stannar här, men självklart är jag inte övertygad om det. Wilfried Zaha s manager Sam Allardyce tror att han är bättre att bo på Crystal Palace än att gå med i en större klubb. Frågad om Zaha borde hämta mer än 40 miljoner pund, var enligt uppgift redo att acceptera, sade Allardyce: Personligen, på dagens marknad, absolut ja. Jag hoppas ingen bjudar det. Det problem vi har på Palace, och vid varje klubb är det som bostadsmarknaden. Du kan köpa ett hus för så mycket och sälja det så mycket mer, men då går du bara in på samma marknad. Bo med vad du har! Du lägger på ett farligt område om du inte är tillräckligt smart och kan hålla den tyst nog att göra ditt företag innan du säljer. Avtäckande att han skulle lämna kontraktsförhandlingarna till palats styrelse, tillade Allardyce: Vi har inte fått bud ännu, vad kan vi säga om? För tillfället vill jag bara se Wilf på planen och hålla Liverpool tröja barn honom i rubrikerna för de rätta orsakerna till honom och laget. DelorasPi
ElyseKell
KingHemma [url=http://www.echoforchange.com/groups/milton-fotballdrakter-barn-med-tyroneew/]billige fotballdrakter VeronaBou
KingHemma
billige fotballdrakter VeronaBou
LIQAmycjz
maglie calcio bambino Elliscsue
JuanaZui
maglie calcio a poco prezzo TrudiDyri