Bone and Joint Health
October 14, 2025, 07:03:45 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus tröja Newcastle-anfallaren Dwight Gayle var den första spelaren som kom till Brentford mål  (Read 53 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 09:19:55 PM »

Barcelona tröja Newcastle-anfallaren Dwight Gayle var den första spelaren som kom till Brentford målvakt Dan Bentley. Den 26-årige anfallaren har scoret 21 gånger i 30 skådespelar och är redo att skjuta Magpies till kampanj tillbaka till Premier League vid första försöket och Bentley var Imponerad av det han såg från den tidigare Crystal Palace mannen när bina mötte Rafa Benitezs sida denna säsong. Jag tror att Dwight Gayle var en av spetsarna i åtanke. Han är en klassspelare och kommer att spela i Premier League nästa år. Det förutsätter att Newcastle fortsätter i det sätt de är för resten av Arsenal tröja säsongen. Shelvey igen, hans räckvidd var helt uppriktigt, löjligt. Jag har inte sett någon passera som han, förutom Josh McEachran självklart. Britt Assombalonga är någon Arsenal tröja jag känner personligen som inte spelar för sin potential mot oss och han är en riktig handfull. Kodjia på Villa är utmärkt. Hourihane är en utmärkt spelare. Listan är oändlig. Det finns så många bra spelare i divisionen. Sone Juventus tröja Aluko var en bra spelare. Tom Cairney - bra spelare De är rivaler men det är ingen tvekan om deras förmågor. Det finns många mycket bra spelare - Forestieri på Sheffield Wednesday. Jag kunde fortsätta för evigt. När det gäller Brentfords årets spelare, vet Bentley att det blir ett annat svårt val. Han tillade: Jag har inte tänkt på det för mycket. Jag kommer inte att säga vem. Det finns många kandidater. Max har varit konsekvent, John, Harlee, Nico har varit konsekvent. Jota har kommit tillbaka och kommer utan tvekan Woodsy har varit utmärkt. Det är bra att det finns ett lagarbete så att det är bra.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: