EduardoFan
|
 |
« on: January 27, 2019, 09:35:08 PM » |
|
Milan trøje Gabriel Jesus har afsløret, at et telefonopkald fra Pep Guardiola hjalp overbevise ham om at underskrive til Manchester City. Gabriel, 19, underskrev en femårig aftale med Premier League-lederne i august med klubben øverst på Campeonato Brasileiro Serie A-bordet. Fremadrettede tiltrak også interesse for Manchester United, Real Madrid, Barcelona og Paris Saint-Germain, men psg trøje han siger muligheden for at arbejde med byens chef Guardiola, der overbeviste ham om at vælge et skridt til Etihad Stadium. Det var en kompliceret beslutning, men i sidste ende ønskede mit ønske om at lære, fortalte han The Guardian. Tilstedeværelsen af Guardiola som manager i City og det faktum, at det er en meget vigtig faktor i min endelige beslutning. Guardiolas telefonsamtale var en stor del leverkusen trøje af mig, der besluttede at tage derhen. Det fik mig til at indse, at jeg ville elske at arbejde med ham. Jeg kender ham ikke personligt, men han har allerede gjort mig meget sikker på sit projekt der. Kilder har fortalt ESPN FC, at byhierarkiet har meget store forhåbninger på Gabriel og tror, at han har potentiale til at blive en af verdens bedste spillere. Gabriel Jesus vil deltage i Manchester City fra Palmeiras i december. Han kostede en rapporteret £ 27 millioner - hvilket gør ham til en af de dyreste teenagere i historien - men har allerede vist sig at hjælpe Brasilien til olympisk guld i Rio de Janeiro i sidste måned. Gabriel er dog klar over, at det ikke bliver nemt, når han går sammen med Guardiolas startlinje. Jeg tror jeg vil kæmpe for et sted som en vinger i holdet, tilføjede han. Jeg foretrækker faktisk at spille som en venstrefløj i stedet for en angriber, men jeg vil bare spille i begge positioner. Jeg er ofte parat til at opgive en position højt på banen og inter trøje hjælpe defensivt, fordi nogle gode mærker og tackling kan resultere i et mål for mit hold til sidst. Jeg kan godt lide at tro, at jeg er en alsidig spiller. Den Sao Paulo-fødte angriber ser frem til udfordringen hos City og siger, at han er klar til at arbejde under Guardiola. Mit liv har altid været fuld af udfordringer, tilføjede han. Det er selvfølgelig en større, men de bedste kampe gives til de bedste krigere. Jeg vil lytte til lederens mening og hans råd for at forbedre og tilpasse mig så hurtigt som muligt.
|