Bone and Joint Health
October 13, 2025, 12:38:01 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona trøjer José Mourinho har advaret Juan Mata, at han vil forblive på udkanten af ​​Chelsea  (Read 98 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 27, 2019, 10:28:17 PM »

Leverkusen trøjer José Mourinho har advaret Juan Mata, at han vil forblive på udkanten af ​​Chelsea første hold, indtil han tilpasser sit spil for at passe til den nye lederes stil, med Oscar betragtes som sideens første valg No10 i overskuelig fremtid. I en omfattende kritik af sin Chelsea-side sagde Mourinho, at han var utilfreds med deres seneste stil og sagde, at spillerne skulle tilpasse sig hans krav. Jeg kan ikke lide den måde Chelsea spillede de sidste par år på; klubben kan ikke lide det, og vi vil ændre, sagde han. Vi ønsker at spille en anden stil. Fortiden er historie - selv min fortid. Jeg er her ligesom jeg er lige kommet. Mata, Chelseas årets spiller i hver af sine to sæsoner på klubben, var et integreret medlem af den side der vandt Champions League i 2012 og fulgte det med sidste psg trøjer sesongs Europa League-succes og spillede 64 gange for London klubben sidste sigt. Alligevel har han kun haft tre gange hidtil under portugisiske og blev erstattet af hver af sine to Premier League-starter, da han forsøger at tilpasse sig en bredere rolle, idet han har mistet sin favoriserede playmaker-kaj til Oscar. Den 25-årige fravær havde tidligere været forklaret af hans involvering i sommerens Confederations Cup og en efterfølgende mindre skade, der havde tjent til at forstyrre sine præ-season forberedelser. Alligevel har Mourinho med foreløbig interesse fra Paris Saint-Germain og Manchester United slået tilbage i løbet af sommeren, og har nu bekræftet, at spilleren stadig har arbejde, hvis han skal betragtes som nøgle, hvor Spaniens leverkusen trøjer internationale forventes at starte på bænken mod Fulham på lørdag, da Chelsea forsøger at afslutte en fire-win-win-run. Hvordan jeg læser situationen og årsagerne til, at han i øjeblikket ikke spiller så meget, er ting, jeg kan tale om med ham, men ikke offentligt, sagde Mourinho. Men han spillede imod Everton fra starten, og du kan analysere hans præstationer. Og han kom imod Basel, da holdet vandt 1-0 - ikke som Demba Ba eller Mikel John Obi, der kom på at redde spillet - med specifikke opgaver at gøre. Det er også en del af en proces med ham. Det er en ting at spille med Ramires og Oscar, der lukker modstandere på hver side, og Mata som en No10 bag en angriber med hans kloge assisterer, kloge pas og fantastiske handlinger, fordi han har stort talent. Men det er en anden ting at tilpasse sig, som vi vil spille. I dette øjeblik er Oscar min No10, og hvis nogen fortæller mig, at Oscar ikke har været Chelseas bedste spiller i denne sæson, ville jeg have todisagree. Jeg må bevise for fansen, at jeg er god. Nu skal [Mata] gøre det samme. Mata, Oscar og Eden Hazard udspillede sig regelmæssigt sidste sæson som en angribende trident bag en enkelt fremad, og der er stadig plads til, at trioen kan genoprettes. Men kun når [Mata] tilpasser sig hvad vi vil, sagde Mourinho. Jeg er ikke klar til at bede Oscar om at spore modsatte back-ups. Brasilien har mere talentfulde spillere i No10-positionen end noget andet land i verden, og han spiller der for landsholdet, så jeg vil bygge med Oscar som min No10. Jeg vil have de to andre spillere fra siden for at tilpasse sig den virkelighed og lære at gøre ting, de ikke var roma trøjer klar til at gøre før. Spillerne er åbne for nogle af ændringerne, og ikke så åbne for andre, fordi det er sværere. Hvis jeg er en forsvarer, vil jeg spille en lav blok, uden plads bag mig. Hvis jeg er en angribende spiller, foretrækker jeg at spille uden position uden bestemt ansvar og med andre bag mig, så jeg ikke behøver at bekymre mig om [tracking back]. Det handler om at ændre mentalitet. Det tager lidt tid. Men det vandt ikke fem, seks, syv år. Jeg lover.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: