|
JosefaOof
|
 |
« on: January 27, 2019, 10:29:29 PM » |
|
Juventus trøjer Rory McIlroy indrømmer, at han var overrasket over den fejende kritik, der blev genereret af hans golfrunde med USAs præsident Donald Trump. Den 27-årige, der optrådte sammen med den kontroversielle figur i Florida i sidste uge, afslørede at han var branded en fascist og en bigot for ikke at afvise invitationen. Jeg var lidt overrasket over den blowback jeg modtog, men jeg får hvorfor, sagde McIlroy. Jeg gjorde bare det, jeg følte, var respektfuldt. De Forenede Staters præsident spillede golf med dig, jeg ville ikke sige nej. Jeg er arsenal trøjer ikke enig med alt, hvad han chelsea trøjer siger, men det er hvad det er. Jeg er ikke en amerikaner, jeg liverpool trøjer kan stemme. Selv om jeg kunne stemme, tror jeg ikke, jeg ville have. McIlroy talte på en pressekonference i Mexico City forud for hans tilbagevenden til PGA Tour efter to måneder ud med ribbeskade. Jeg har virkelig nydt mig selv, fortsatte han. Jeg havde det sjovt. Jeg undskylder, hvis jeg pager folk ud, men jeg føler mig i en position, hvor jeg ikke kunne gøre noget, men sige ja. Respekter den fyr, der er i det. Jeg nærmede mig det som en runde golf. At sætte alles tro eller politik til den ene side i et øjeblik, at gå der og se 30 hemmelige tjenester og 30 politiet og snigskytter i træerne, det er bare en surrealistisk oplevelse for mig. For at se noget sådan. Det er ikke som om vi snakkede udenrigspolitik derude. Vi talte golf.
|