EduardoFan
|
 |
« on: January 27, 2019, 11:26:17 PM » |
|
Arsenal trøje Steve Nicol deler, hvordan Frank Lampard bliver husket efter den tidligere Chelsea Playmakers pensionskendelse. Swansea chef Paul Clement har afsløret, at han tilmeldte Frank Lampard, før hans stjerne annoncerede sin pensionering. Lampard bragte gardinet på en fremtrædende spillekarriere for klub og land, hvor han scorede 302 mål i 1.019 optrædener, på torsdag. Chelsea s målskuespiller også spillet for West Ham, Manchester City og New York City FC, samt at have en låne stave hos Swansea lige i starten af hans karriere. Og Clement - der arbejdede sammen med Lampard da han var Chelsea s assistent manager - efter hans udnævnelse på Liberty Stadium i begyndelsen af januar. Vi havde en chat, jeg tror, at han værdsat, at jeg kaldte ham på grund af vores forhold, sagde Clement. Jeg siger ikke, det var tæt på nogen måde, milan trøje men det har ikke været meget godt, det ville have været godt. Hans evne som spiller, vi alle ved. Men han er også en meget god leder og karakter og en fantastisk professionel. Lampard blev udlånt af West Ham i oktober 1995 da han var bare 17 år gammel. Han endte med barcelona trøje at lave 11 optrædener til Swansea, scorer et mål og fortalte Clement hvordan han nød sin tid på en klub, der så var i tredje fod i engelsk fodbold. Jeg talte til ham om hans tid her, sagde Clement. Det var for længe siden nu da han var på West Ham. Men han talte rigtig kærligt om klubben og de mennesker, der var her. Det var en del af hans uddannelse på gang og har en så stor karriere. Swansea leder til Manchester City på søndag opdrættet ved at vinde back-to-back Premier League-kampe for første gang denne sæson. Clemens side fulgte deres chok 3-2 sejr ved Liverpool ved at slå Southampton 2-1 hjemme i tirsdag aften for at blive to punkter over nedrykningssonen. Gylfi Sigurdsson scorede vinderen i begge spil for at understrege sin betydning for Swansea. Den islandske playmaker har nu syv mål og syv hjælper denne sæson - er involveret i Swanseas 28 liga mål. Sigurdsson har været forbundet med velhavende kinesiske klubber, og overførselsvinduet i Kina er åben indtil 28. februar. Men Clement sagde, at han ikke var opmærksom på nogen interesse for den 27-årige og insisterer på, at Sigurdsson er forpligtet til at overleve Swanseas overlevelsesbud. Det var vigtigt at holde disse spillere og se den indflydelse, de har haft, sagde Clement. Llorente og Sigurdsson har været kampvindere, du skal holde dine bedste spillere. Vi ved, at der er 15 spil at gå med et hårdt spil på søndag. Hvis vi fortsætter, er der en masse fodbold, der skal spilles. Der er meget liverpool trøje hårdt arbejde at gøre, før vi når frem til det punkt.
|