|
JosefaOof
|
 |
« on: January 28, 2019, 01:32:38 AM » |
|
Bayern trøjer Alan Pardew har holdt drøftelser om at overtage som West Bromwich Albion manager efter Premier League-klubben sankning af Tony Pulis i forrige uge, sagde den tidligere Crystal Palace-manager på søndag. Pulis skilt selskab med West Brom sidste mandag efter næsten tre år med ansvar, leverkusen trøjer med den 17. plads i klubben i freefall efter fire successive liga-nederlag. Gary Megson, caretaker manager, hjalp holdet til at hoppe tilbage med en gritty 1-1 draw mod Tottenham Hotspur på lørdag, men Pardew er opstået som en contender efter Megson sagde, at han var tilbageholdende med at gengive den rolle, han forlod i 2004. Jeg har haft diskussioner med dem. Det er et attraktivt job, så vi kan se, hvor det går, sagde Pardew til Sky Sports. Det er en klub, der har et rigtig godt sæt spillere, og jeg synes det er en god mulighed for en leder, og hvis det er mig, så er det mig. De har fiorentina trøjer god kvalitet derinde, og måske skal de gøre lidt bedre, end de er. Jeg tror at se på dem og dybden af holdet, det lazio trøjer har helt sikkert forbedringer derinde, så forhåbentligt er det, hvad de vil gøre. Den 56-årige Pardew tog Palace til 10. i 2014-15-sæsonen for deres bedste Premier League-finish, efterfulgt af det med en 15 pladser inden de blev fyret efter et dårligt resultatløb sidste år. West Brom er 17. i bordet efter 13 kampe med to sejre, fem træk og seks nederlag.
|