Bone and Joint Health
October 14, 2025, 06:06:37 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus tröja Persib Bandung kände sig lurad domaren när han handlade med Arema Cronus i 2016 Bhay  (Read 97 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 02:17:59 AM »

Barcelona tröja Persib Bandung kände sig lurad domaren när han handlade med Arema Cronus i 2016 Bhayangkara Cup-finalen. Manager Persib Bandung, Umuh Muchtar upprörd med domare ledningen i finalen i Bhayangkara Cup. Enligt honom är domarens beslut mycket ensidigt. Domstolen ansåg honom fördärva Arema och skada Barcelona tröja fästningen Maung Bandung. Pique Umuh, spelare, tränare och supporters Persib får dig när Yanto Basna rött carded på 71 minuter. Umuh tänker inte dra tillbaka sina trupper från spelet. Men önskan att han avbröt, eftersom Umuh respekterar polischefen och regeringschefen som bevittnade spelet direkt på Bung Karno-stadion Jakarta Liverpool tröja på söndag. Om jag inte respekterar Juventus tröja polischefen kunde vi ha gått ner, jag har nivån domaren i vila för att vara rättvisare i att leda spelet, men i verkligheten vad är detsamma, i själva verket blev vi förargade, särskilt när Yanto Basna Har ett rött kort, säger Umuh. Ja, det kan jag själv se i reruns. Matchen går faktiskt bra, men domaren jobbar dåligt. Om jag är i PSSI använder jag inte domare så här , sa han. I matchen, målvakten Persib dijebol två gånger. Först av Raphael Maitimo 60 minuter. Sedan gjorde det andra målet Sunarto 86 minuter. Med detta resultat utmärker Arema som mästare Bhayangkara Cup. De har rätt att ta hem troféer och pengar värd Rp 2,5 miljarder.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: