Bone and Joint Health
October 15, 2025, 04:36:03 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja Framför det första LaLiga-spelet i säsongen var Real Madrid-chefen Zinedine Zidane an  (Read 168 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 03:46:27 AM »

Arsenal tröja Framför det första LaLiga-spelet i säsongen var Real Madrid-chefen Zinedine Zidane angelägen om att dra en linje under den senaste domarekonkurrensen. Han befann sig i varmt vatten något med kommentarer om tjänstemannen i Los Blancos första segr över Barcelona i Supercopa de Espana. Det spelet var förstås avskedat av Cristiano Ronaldos utskjutande, med framsidan och fick sedan en upphängning för att han pressade domaren. Jag har Chelsea tröja ingen tvivel. Jag håller inte med [med det beslutet] men jag sa vad jag trodde den andra dagen och det är det, sa Zidane till reportrar. Jag klagar aldrig och jag kommer inte att börja nu. Jag sa bara att straffet var lite för mycket och det var allt. Fem matcher är mycket tid att vara utan Cristiano. Vi överklagade och vi kommer att överklaga igen. Vi ska göra allt vi kan. Även om fransmannen var försiktig med att märka sin sida som bäst i världsfotboll, är han ingen tvekan om att sakerna kommer att bli mycket svårare den här gången för de regeringsmästare. Jag vet inte om [den här truppen] är den bästa i världen, det är inte för mig att säga det. Det som är säkert är att jag har ett fantastiskt Liverpool tröja lag och vi kan alltid förbättra, tillade Zidane. Vi har mycket unga spelare här som alltid kan lära sig. Det är vårt mål eftersom sakerna kommer att bli mycket svårare. Som alltid kommer det hårda arbetet att leda oss till att uppnå stora saker. För tillfället är vi mycket bra och vi måste dra nytta av det. Det kommer att bli en mycket lång årstid och det är bara den första av 38 matcher men det fungerar hårt kommer alltid att ge oss bra saker. Zidane gav också Marco Asensio och Gareth Bale sitt slag inför ett svårt valbeslut hos Deportivo. Alla vet vad [Asensio] kan bidra till laget, han gör det varje gång han spelar, tillade tränaren. [Bale är] bra, träna bra och det är det viktigaste. Han hade få chanser i fjol med fyra månaders skada, nu är han bra, han har haft mycket bra förberedelser och jag hoppas att det är ett Juventus tröja viktigt år för honom och för oss.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: