Bone and Joint Health
October 13, 2025, 02:55:49 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Tottenham trøjer Chelsea ser ud til at savne den franske superstjerne Paul Pogba i sommer, men de h  (Read 156 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 28, 2019, 05:02:58 AM »

Lazio trøjer Chelsea ser ud til at savne den franske superstjerne Paul Pogba i sommer, men de har måske fundet den næstbedste ting. Blues er klar til at bekræfte denne indfangning af svensk starlet Joseph Colley, når overførselsvinduet officielt åbner næste måned. Den 16-årige Brommapojkarna-ungdom i sidste uge vinkede farvel til sine holdkammerater før sin drøm flyttes til Stamford Bridge. Langt og alsidigt kan teenageren spille lige ved ryggen eller i hjertet af forsvaret samt videre op på banen på midtbanen. Og den mand, der har til opgave at coaching den unge udsigt, Brommapojkarna U19s chef Dali Savic, har fortalt GetWestLondon Colleys teknik ligner Juventus ess og Blues-overførsler af Pogba-målene Savic sagde: Joseph er efter min mening bedste spiller i Sverige siden fødslen 1999 . Juventus og Frankrig star Pogba i billeder: Han er førende på banen og har juventus trøjer en god teknisk og taktisk færdighed. Han er stærk og har fremragende timing med sine headers. Jeg tror JC er speciel og har en unik stil, hvis jeg skal vælge en spiller, jeg vil sige Paul Pogba. Hans atleticisme og hurtige teknik med bold ligner Pogba. JC kan chelsea trøjer spille som midtbanespiller Colleys overførsel til Premier League har været i gang siden december 2013, men Blues tillod spilleren at forblive i Stockholm for at fortsætte sin udvikling. Savi har kun været sammen med klubben i fem måneder, med Colleys side allerede slået Jose Mourinhos sideslag Manchester United til at underskrive The Versatile Prospect. Savic fortsatte: napoli trøjer Jeg ved ikke, hvad planen Chelsea skal gøre for mig. Vi har et godt forhold til Chelsea, og kommunikationen mellem klubberne har været fremragende. JC gik regelmæssigt til London for at træne med dem. Brommapojkarna vinder et misundelsesværdigt ry for at producere kvalitet talenter som Colley vil blive med i at gøre flytningen af ​​klubmedlem, Joel Asoro, der underskriver for Sunderland. Savic er stolt over at overvåge udviklingen af ​​disse spillere og mener, at det ikke vil være den sidste af Stockholms superkids. Han tilføjede: Joel Asoro er den bedste offensiv spiller i Sverige. Brommapojkarna har den bedste akademi i Sverige og har været 25 år gammel. Vi har gode trænere i klubben, klubbens filosofi er klar og alle følger det, de mest talentfulde spillere vil spille for os, fordi vi er gode til hvad vi laver.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: