Bone and Joint Health
October 17, 2025, 01:15:23 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal trøje Mehmet Topals søde slået volley fordømte et nyt udseende Republikken Irland til venli  (Read 111 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 28, 2019, 06:24:50 AM »

Roma trøje Mehmet Topals søde slået volley fordømte et nyt udseende Republikken Irland til venligt nederlag i Tyrkiet om en aften, som Martin ONeill plejede at eksperimentere med hans hold. ONeill afleverede senior debuter til Declan Rice, Scott Hogan og en erstatning Matt Doherty, og begynder først til Alan Browne og Sean Maguire i Antalya, men det var Fenerbahce midtbanespiller, der i sidste ende vandt dagen med et 52. minut skud. Der var dog positive resultater med at Rice drejede sig i en sikker præstation, og kaptajnen Séamus Coleman fik 62 minutter under hans bælte et år siden han led en dobbeltbenbrud på internationalt plan. Jeg tøvede ikke med at sætte ham ind i midten af ​​banen, sagde ONeill om West Ham-forsvareren Rice, som startede på bagsiden og derefter flyttede ind på midtbanen. Det var en man-of-the-match præstation, og jeg troede, han var fremragende til os. I betragtning af at det er hans debut, og han er 19 milan trøje år gammel, var det en imponerende præstation fra en imponerende ung mand. Londoner Rice, som har angivet, at han er klar til at vælge Irland i arsenal trøje stedet for England, tog sin introduktion til international fodbold i hans skridt. Han sagde: Jeg tror, ​​der er noget i mig. Jeg er sammensat, og jeg er en rolig spiller. Du er kun ude der i 90 minutter, og du skal give det alt, hvad du har. Det er et fodboldspil i slutningen af ​​dagen. Jeg er kun 19, men jeg har haft gode erfaringer med West Ham i år, og jeg har forsøgt at tage det på internationalt plan i aften. Jeg troede jeg gjorde det godt for kun at være 19 år gammel på den internationale scene. Jeg var stolt af mig selv og roma trøje troede jeg fungerede godt. Hakan Calhanoglu og Tyrkiet-kaptajnen Topal sendte lange indsatser højt og bredt, da Colin Doyle, der vandt sin anden Irland-cap 10 år og 304 dage efter hans første, stort set var ude af stand til trods for presset. Faktisk kunne gæsterne have taget 18 minutter før, da Hogan løb på Jeff Hendricks pas og afrundede Volkan Babacan, for kun at skyde ind i sidegarnet. Tyrkiet havde kun brug for syv minutter i anden halvdel for at gå videre, da Calhanoglu og Yusuf Yazici arbejdede et kort hjørne, og sidstnævnte krydsede Topal for at volley hjem fra tæt hold. Maguire og James McClean begyndte at komme frem som republikken gjorde deres tilstedeværelse følte, selv om Doyle havde brug for to forsøg på at hævde Calhanoglus skridende 67. minuts indsats med Tyrkiet i førersædet. ONeill shuffled sin pakke efter en time, og gav McClean en mere vant midfieldrolle, og han gjorde næsten en indvirkning med 15 minutter tilbage, da han brød fri ned til venstre og fyrede i et farligt kors, der blev dumpet af Okay Yokuslu.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: