Bone and Joint Health
October 14, 2025, 01:55:45 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja Atletico Madrid kan vara inblandad i att anmäla rivaler Barcelona till FIFA för ett p  (Read 103 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 07:23:53 AM »

Chelsea tröja Atletico Madrid kan vara inblandad i att anmäla rivaler Barcelona till FIFA för ett påstått olagligt förhållningssätt till Antoine Griezmann, men tränaren Diego Simeone har fortsatt att backa sin spelare under processen. Med tanke på hur fansen reagerar på fransmannens form i jämförelse med hans slående kollegor, ansåg argentinska hur mentala påverkade Griezmann kvar. Styrelsen hanterar [rapporten] på bästa sätt och letar efter vad som är bäst för klubben, sa Simeone i sin presskonferens på torsdag eftermiddag. Jag tänker bara på imorgonens spel, inget mer. Jag är väldigt nöjd med Griezmann. Jag baserar mina tankar på vad jag ser och jag ser att Antoine är mycket engagerad Barcelona tröja och engagerad. På grund av hans skada ställde han sig inför Alaves den andra dagen utan att vara hundra procent. Han trivs bra med sina lagkamrater och han är en grundläggande spelare för oss. Det här är alla positiva. Jag litar på Griezmann, jag tror på honom. Det bästa är ännu att komma. Vad fansen vill ha är Chelsea tröja att Griezmann ska göra mål. Om han gör det är Juventus tröja han den bästa av alla mina slagare. Om [Luciano] Vietto inte gör det, kritiserar fansen honom. [Kevin] Gameiro tar då bara några poäng och kritiseras också. Fernando [Torres] kan göra detsamma, men han är en idols idol. Människor är rörda av sina känslor. Atletico sitter andra i LaLiga med en titellivare som är avsedd att släppa poäng i lördagens Clasico, men Simeone insisterade på att deras fredagskveldsspel bort till Espanyol är det allra bästa och sluta alla sina tankar. Det är för tidigt att prata, allt förändras, noterade han. Verkligheten är det enda som räknas och det betyder att det går bra mot Espanyol imorgon. Sedan jag bestämde mig för att förnya, har mitt ansvar blivit ännu mer. Jag är glad där jag är, med energi och lust att växa. Vi kan arbeta på vårt spel, på en koncentration och intensitetsnivå.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: