Bone and Joint Health
October 13, 2025, 01:03:02 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Roma trøje To dage efter hans 44 års fødselsdag er Egypts målmand, Essam El Hadary, blevet den ælds  (Read 171 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 28, 2019, 07:46:37 AM »

Chelsea trøje To dage efter hans 44 års fødselsdag er Egypts målmand, Essam El Hadary, blevet den ældste spiller til at konkurrere på afrikanske nationer i finalen og blandt de ældste internationals i fodboldhistorie. El Hadary spiller på hans syvende finale, en genert af Rigobert-sang i Kamerun, og forventes at starte for Egypten, arsenal trøje når de spiller Mali i deres åbningsgruppe D-spil i Port Gentil på tirsdag. Hvis han holder op, vil El Hadary splitte rekordsætet af landsmanden Hossam Hassan i 2006, inter trøje da den feisty angriber var 39 år, fem måneder og 24 dage gammel i sit sidste spil i finalen. Veteran målmand havde været tilbagekaldt til Ægyptenes hold som back-up chelsea trøje sidste år, men fremmet ordren og var første valg for deres to VM-gruppekvalifikationskampe mod Congo og Ghana i oktober og november - kampe de begge vandt. Men hans sted er ikke blevet bekræftet i opbygningen til tirsdagens kamp, ​​som bliver Ægyptenes første i finalen i turneringen siden 2010. Vi har ikke valgt vores førstevalgskonsulent endnu, sagde målmandsspiller Ahmed Nagy i weekenden til egyptisk tv. At have tre fremragende og erfarne målvagter i den nuværende gruppe giver Egypten et godt løft i Gabon, tilføjede han. El Hadary var et holdmedlem, da Egypten vandt Nations Cup i Burkina Faso i 1998 og satte igen på bænken i 2000. Han spillede på finalen i 2002 og igen fra 2006 til 2010, da Egypten vandt tre back-to-back titler. Han har heller ikke hørt om sit ønske om at konkurrere på verdensmesterskabet om 18 måneder. Jeg vil kæmpe for at nå verdensmesterskabet, fortalte han journalister. Jeg er ligeglad med min alder; Jeg træner som jeg er 20 år gammel.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: