NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 28, 2019, 08:12:46 AM » |
|
Roma trøjer børn Cote d Ivoire midtbanespiller Jean Seri har skuffet over sin overførsel af OGC Nice i sommer. Serien har været en af de vigtigste hovedpersoner i Les Aiglons uventede titel kampagne denne sæson, der bidrager med en liga høj ni assists som Lucien Favre side har sikret kvalifikation til Champions League for første gang. Hans fremragende form har ført til, at interessen fra Leicester City og Southampton ifølge RMC er blevet rapporteret, selv om den 25-årige blev afsløret i et interview med Manchester United trøjer børn Nice-Matin i helgen, at han ikke er interesseret i at forlade Allianz Riviera hver gang snart. Leaving this summer? Nej, begyndte han kategorisk. Jeg har haft en tilfredsstillende første sæson, og nu skal jeg bekræfte det. Ønsker at forlade, når du har en god sæson, er ikke hvad de bedste spillere gør, Roma trøjer børn fortsatte han. Du skal gentage det på flere år i træk. Serie har fungeret som en dybt liggende playmaker, og har været en konsistensmodel for Mario Balotelli, Wylan Cyprien og Younes Belhanda, og selv hjælper sydkystens side med at holde deres fremdrift ødelagt. Ved skader i de seneste uger og måneder. Han stuttered på søndag, men afhentede en Fodboldtrøjer reservation som Nice s titelladning faltered da de blev afholdt 1-1 i Toulouse Monaco har spillet et spil mere. Der er ingen grund til at tænke på at gå, tilføjede han. Jeg er god her, og jeg nyder mig selv. At forlade for at tage afsted, det interesserer mig ikke. Klubben vokser, en ny center-forward kommer, og der er mange ting at opleve her.
|