VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 28, 2019, 08:35:06 AM » |
|
Leverkusen trøjer Quizzed om hans fremtid, McClaren indrømmede: Det går ind i ethvert job, der kender fods utålmodighed, og du har brug for resultater. Vi ved, hvad situationen er, og det er kampspil for det næste resultat. McClaren, der bayern trøjer kun har vundet to ligakampe som Newcastle boss, mødtes med administrerende direktør Lee Charnley efter 5-1 thrashing på Crystal Palace. Jeg ved, hvad processen er, og vi ved hvad der skal gøres. Vil vi få tid? Manden der har det sidste ord - tænker. Spurgt, om han havde søgt forsikring om sit job fra Charnley. McClaren svarede: Jeg ville ikke spørge om det, og jeg liverpool trøjer ville ikke forvente at modtage det. Det var et normalt, rutinemæssigt ugentligt møde, vi skal indhente. Det var en chat. Og McClaren føler ikke, at psg trøjer nederlaget i hænderne på Jurgen Klopps rampant Liverpool vil gøre eller ødelægge ham. Jeg ved, hvad processen er, og vi ved hvad der skal gøres. Vil vi få tid? Vi har brug for at få resultater og holde det i gang. Vi ved, at vi gør de rigtige ting, vi gør arbejdet, og vi forsøger at give spillerne den tillid, de har brug for. Tillid var et ord, McClaren blev brugt 34 gange i dagens pressekonference. Han indrømmer, at den er skrøbelig lige nu med en tabt mentalitet indblandet i klubben. Mange mennesker siger, at disse fyre ikke er forsigtige eller ikke prøv, men det er så enkelt som tillid.
|